///Simon Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 HeeY Jeg kjøpte bilen for ca. 2-3 mnd. siden av sjefen for verkstedet på bavaria forus.. Da var den kjørt 184500, det er en 1990 mod bil med 1993 mod motor og drivverk.. Det er en M50B20 vanos motor. Bilen er strøken mekanisk og det lille rustet som var på den ( litt nede på HØ. fram dør, litt ved bensin lokk og litt fremme på HØ. fram skjerm.. ) har jeg nå fjernet og grunnet. Utstyr: Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Air Condition El.vinduer Farget glass Klimaanlegg Radio/CD Sentrallås Servostyring Her er noen bilder fra da jeg hentet den.. Er veldig fornøyd med bilen selv og har en del planer for den.. Mvh. Simon.
bingo Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 denne her så jo veldig bra ut, gratulerer med "ny" bil
KKise Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Så ut som en veldig hel og fin bil, bra utgangspunkt ! Foreslår da at du forteller oss endel om planene dine
///Simon Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 Takker så mye.. M-tec 2 ratt.. MONTERT!! Hvite/Sota blink foran.. Har fått hjem men ikke montert!! HAMAN pedal sett.. MONTERY!! M5 interiør.. ( svart skin ) Nye front lys.. ( Vurdere svarte "demon eyes" eller sota DE ) Nye baklykter.. ( Sota/"mørkere" ) MONTERT!! Nye side blink.. ( Sorte/sota ) Har fått hjem men ikke montert!! Nytt eksos anlegg fra katalysator.. Sveiset og montert!! Senkesett.. ( 60/40?? ) Nye felger.. Er bestilt nye fra fabrikk.. Sota vinduer.. Har fått hjem men ikke montert!! Sorte nyrer.. MONTERT!! Konet Kn filter.. MONTERT!! Må også få lakert front fanger da den har begynt og flasse ganske mye!! ;/ Så vist det er noen som har lyst til og lakere den for en grei pris i rogaland hadde det hvert strøkent.. Kanskje hele bilen til og med!! ?? Vurderer og lakere den samme farge eller svart.. Men er så JÆ***G mange svarte..
///Simon Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 Legger ut noen bilder etter jeg vasket og bonet den for en liten stund siden...
///Simon Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 Her er noen bilder til av de nye delene jeg har montert.. Beklager bilde kvalitet.. Mobil kamera..
///Simon Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 Her er det noen bilder av eksos anlegget!! Hel sveiset eksos'anlegg med fester laget nesten like bra som de orginale med gummi foringer og allt.. Det går 2 stk 2" rør fra manifoldene og inn i katalysatoren også har jeg sveiset til eit "Y" ledd som går fra 2 stk 2" til 1 stk 2,5" rett etter katalysator.. Så går det rake rør fra det "Y" leddet og bak til bakpotta som går ut i 4" eller 4,5".. ( Litt usikker på ende potta.. ) ;D Onkel Hjelper til med litt sveising.. New VS old!! Det orginale tatt ned.. Skal ta noen nye bilder da det var kveld og nesten ingenting lys.. Mobil kamera igjen.. glemmer alltid den digitale når jeg er ute og skrur.. Håper det er noe interesant, og det er bare og komme med komentarer og tips til/om bilen..
enoxn Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Ser ut som det kan bli litt tøff lyd i den her. Ser ellers bra ut! (Y)
///Simon Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Skal legge ut ein film i nermeste tid..
Svanem Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 gratulerer med ny bil:) hvordan ble lyden på det anlegget? bare få på sorte de, senk og felger så kommer du langt. kult med e34, er boss
Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Flott bil, men hva er greia med den reklamen på førerdøra?
///Simon Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Lyden ble heeeeeelt rå!!! ;D Legger ut filmen ikveld eller imorgen.. Syns det ble bra med gs-bildeler på siden..
///Simon Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Her har dere videoen.. Lyden er jo i en helt annen dimensjon i virkeligheten da.. http://www.facebook.com/#!/video/video. ... tif_t=like
BMWE39turbo Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Slettes ingen stygg lyd det der nei! Men har ikkje vurdert 2 endestusser isteden for 1 stor japsestyle?
KKise Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Takker så mye.. M-tec 2 ratt.. MONTERT!! Hvite/Sota blink foran.. Har fått hjem men ikke montert!! HAMAN pedal sett.. MONTERY!! M5 interiør.. ( svart skin ) Nye front lys.. ( Vurdere svarte "demon eyes" eller sota DE ) Nye baklykter.. ( Sota/"mørkere" ) MONTERT!! Nye side blink.. ( Sorte/sota ) Har fått hjem men ikke montert!! Nytt eksos anlegg fra katalysator.. Sveiset og montert!! Senkesett.. ( 60/40?? ) Nye felger.. Er bestilt nye fra fabrikk.. Sota vinduer.. Har fått hjem men ikke montert!! Sorte nyrer.. MONTERT!! Konet Kn filter.. MONTERT!! Må også få lakert front fanger da den har begynt og flasse ganske mye!! ;/ Så vist det er noen som har lyst til og lakere den for en grei pris i rogaland hadde det hvert strøkent.. Kanskje hele bilen til og med!! ?? Vurderer og lakere den samme farge eller svart.. Men er så JÆ***G mange svarte.. Det er ikke noe å lure på, om du skal skifte lykter så gå for sorte DE. Senkesett MÅ du ha, minst 60/40 Hvilke felger har du bestilt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå