leif harald Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Har et tomt e46 m3 skall som selges. Har kun delene som viser på bildene. Det er momset inn i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fått noen bud? Hva forventer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Hadde håpet på 20 000. Har papirer på at det er betalt moms osv, så er jo alle skjermene hele og pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Må du huske på å ta de el tinga du trenger, ta også av ALT under bilen og bensin påfyllings røra osv. Alt med abs og bremse tinga, kan du også få brukfor. 20 syns jeg er en fin pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Er dette uten soltak? Ser ikke utfra bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Ikke soltak nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 opp. Kan selges billigere uten forskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Heller selg alle 4 skjermer til meg for en ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Spørs hva Ok pris er det, vis det for billig beholder jeg de liksom heller selv siden jeg skal ha slike skjermer alikevel, men synes noen skal få kjangs å kjøpt hele bilen så slipper jeg å kappe den i filler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 nei vet ikke hva pris på slikt kan være ? Men si ifra vis den går i deler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 nei vet ikke hva pris på slikt kan være ?Men si ifra vis den går i deler da Ikke jeg heller, går den i deler så tar jeg nokk det meste selv å hiver resten da det ikke er så mye igjen etter jeg har tatt gulvet baki og skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29483630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå