e 39 touring Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Skal oppgrader fra mk2 til mk4 i en 98" Touring og til 16:9 skjerm.Har problem med antennekabel,er ikke lang nok til å nå bak til DVD spilleren,den går forover og under baksete.Er der noe forlenger kabel å få,eller må en rive ut teppe og rute den om så den rekker bak til navigasjons spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Finnes forlengelseskabel ja. Mener det skal være denne: 61 12 8 372 410. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e 39 touring Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Finnes forlengelseskabel ja. Mener det skal være denne: 61 12 8 372 410. Den er jo 2,9 meter lang.Har ikke lyst til å ha en stor kveil med kabel liggende.Men der står et annet delenummer:61126907094 den er merket mk3 fra 09/2000 men står ikke lengde på den.Har vært i kontakt med koed,har ikke fått noe skikkelig svar fra dem heller. De vet ikke mer en hva jeg gjør ser det ut til. Er der ingen her som har oppgradert fra mk2-mk4 i Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Hei. jeg oppgraderte fra mk2 til mk 4. Hadde samme problem som deg og det jeg gjorde var å kjøpe en ny gps antenne da denne ikke var særlig dyr.Husker ikke i farten hvor jeg kjøpte den men den hadde en kabellengde på 1,5 meter pluss at kabelen til antenna er veldig tynn, ca 2 mm så ingen problemmer med å gjemme denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e 39 touring Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Hei.jeg oppgraderte fra mk2 til mk 4. Hadde samme problem som deg og det jeg gjorde var å kjøpe en ny gps antenne da denne ikke var særlig dyr.Husker ikke i farten hvor jeg kjøpte den men den hadde en kabellengde på 1,5 meter pluss at kabelen til antenna er veldig tynn, ca 2 mm så ingen problemmer med å gjemme denne. Nei,det er det ikke.Hvor plasserte du antenna da? Ligger masse antenner på Ebay til en rimelig penge.Men skulle tro at det gikk an å bruke det orginale i bilen som kanskje er det beste.Tror den orginale antenna ligger i taket bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Fikk opplyst av gs at gps antenne ligger under dashbord på førerside like under rattstamme. Prøvde å finne denne men uten hell,så jeg kjøpte ny og pr i dag så ligger antenne i reservehjulsbrønn.Dette fungerer helt greit men det er jo god plass i et av siderommene i en touring så det skal ikke være et stort problem å gjemme unna denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e 39 touring Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Fikk opplyst av gs at gps antenne ligger under dashbord på førerside like under rattstamme.Prøvde å finne denne men uten hell,så jeg kjøpte ny og pr i dag så ligger antenne i reservehjulsbrønn.Dette fungerer helt greit men det er jo god plass i et av siderommene i en touring så det skal ikke være et stort problem å gjemme unna denne Vel da har jeg og bestilt meg ny antenne..gidder ikke å lete etter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå