Tuborgs Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Heisann! har et problem med at jeg får vann inn i bilen, og har ikke peiling på hvorfor! Bilen har takluke, dette har jeg sjekka og der er litt lekasje men ikke så veldig mye. I dag når jeg kom inn i bilen var der mye vann framme med beina mine, kjørte bilen litt og bremset ganske hard, da kom der rennende MYE vann fremm til beina mine, vedder på at der sikkert låg rundt 2-4Cm med vann, og da stod bilen på flatmark. Noen som vet om "normale" plasser e30 bruker og lekke? kan alt komme fra takluken? finner ikke noen plass der det er fuktig og vannet kan komme in. jeg kan parkere bilen og den er helt tørr, når jeg vokner dagen der på er der vann overalt. All hjelp er bare bra! PS: sikkert mye skrivefeil, skriver egentlig ikke bokmål til vanelig
Bimmerfører Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 Oppdaget akkurt det samme på min E39, etter å ha demontert halve bilen for å finne ut hvor vannet kom inn, og nesten gitt opp håpet om å finne feilen, så fant jeg ut at jeg skulle sjekke under kupefilter boksen på sjåførsiden. Der lå lå det masse vann, viste seg at det hadde kommet masse løvblader nedi der som blokkerte dreneringshullet, slik at ikke noe vann rant ut. Dermed fulgte vannet bremsepedalstaget inn i bilen og ned på gulvsteppet
Jan S Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 Sjekk dreneringen under frontruta. Det sitter et flatt plastrør på torpedoveggen ved batterikassa, ta av dette.
Tuborgs Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 Takk! skal sjekke dette når sola kommer, er tåke over alt å regner som bare det >.< har ikke tilgang på garasje nå :/
nimitz Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 E30 pleier og ruste under gummilista på frontrute og bakrute. Hadde selv en E30 for en del år siden som var opprusta rundt frontlista. Oppdaga det ikke for jeg skulle skifte rute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå