per-arne83 Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Kjøpte meg ny bil for en uke siden. 520iAT 2001 som har gått 164 000km. Bilen er omtrent strøken. Ikke en eneste rustflekk og jeg liker fargen veldig godt. Om en slik kan kalles et prosjekt er jeg usikker på, men har hvertfall tenkt på noen forbedringer jeg vil gjøre. Vil ha bort tre interiøret Fikse felgene da disse har litt klarlakkflassing vil ha M-sport front og bakfanger, så håper igrunn at kona kommer borti noe en dag på kjøpesenteret, men har sagt til ho at det er viktig å ta frontfangeren først! Vil også ha KN-filter og effektanlegg og kanskje et par andre ting som øket effekten bittelitt. Alle monner drar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Jeg har alltid lurt på om en bil blir raskere med en m-sport fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per-arne83 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Ja det vil jeg tro....den heter jo noe med sport!! Kanskje den bare blir stivere i svingene og litt bedre aks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå