Gå til innhold

#232 Salih`s E30 S38 turbo prosjekt


Salih
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morro at du tok deg tid til å lese hele tråden hanskr! :)

hehe ja har blitt litt prinsip sak, blir hvertfall ikke noe bra hvis man gir seg!! ;)

4 eksos ventiler må byttes ut, den ene hadde smelta.. så jeg trenger 4stk eksosventiler til s38b36 fort som F! Noen som vet om noe, så er det bare til å skrike ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Jørgen-A som ordner eksosventiler, som forhåpentligvis kommer på torsdag, har fortsatt et lite håp om å rekke licenceday :P

I påsken fikk jeg noe maling på bilen også, det ble ikke såå bra som bildene viser, men med tanke på at det er en bane bil som skal Brukes, så får det være bra nok :)

Her uten dekor, dette blir bestilt på tirsdag! :wink:

2012-04-08_20-18-13_546.jpg

2012-04-08_20-18-32_104.jpg

2012-04-08_20-28-12_420.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe, som mbruer hinter til.. Så var jeg å fikk bremsa bilen hos KRB Trading igår! Endte på 660Whp å 843Wnm @ 1-1,2 bar :D

Den dumme Kina wastegaten klarer ikke å opprett holde trykket på 1,2 bar, så trykket er bare oppom en kjapp tur før det daler ned til ca 1 bar igjenn, derfor den teite Nm kurva på filmen.. Men, jeg er foreløpig fornøyd med resultatet, gidder ikke å starte med ombygging osv av wastegate opplegget før i vinter! spinne kommer den til å gjøre uansett! :P

Vann og oljetemp holdt seg veldig bra også, ser ut til at ting er fungerer mye bedre i år :D Første test dag av bilen blir til Onsdag på gardermoen.. gleder meg ikke no særlig vet jeg :P

Her er en liten filmsnutt

http://youtu.be/ZRH-vDtx7OI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testa bilen litt på trening på gardermoen idag, alt av temperaturer ser veldig bra ut :D endringene jeg har gjort på bære armer for å få enda litt mere rattutslag ser ut til å funke greit også :D MEN, jeg rasa girkassa... dette var en ZF kasse fra en 525tds, så nå er jeg på utkikk etter en ZF kasse fra en 530D, noen som vet om noe til en hyggelig pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...