Gå til innhold

#232 Salih`s E30 S38 turbo prosjekt


Salih
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:applause:

Vanskelig å se på filmen men dette var NÆÆÆRME veggen!!! =D INGEN andre som la seg så langt innat veggen der!! 130km i timen i fart :P

Synd du måtte kjøre mot han tyskeren i topp 16 ellers hadde du vært blant topp 4 vill jeg tro! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause:

Vanskelig å se på filmen men dette var NÆÆÆRME veggen!!! =D INGEN andre som la seg så langt innat veggen der!! 130km i timen i fart :P

Synd du måtte kjøre mot han tyskeren i topp 16 ellers hadde du vært blant topp 4 vill jeg tro! =D

(Tyskeren kvalla 1 plass å vant hele greia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det kan man si.. Blir ny hekk på bilen :P

Trenger forresten ny clutch, har lyst til å prøve en 2 plata tilton clutch, noen som har til salgs? evt noe steder hvor det går an å få tak i dem uten å betale en mnd lønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så deg på Gardermoen i helga! Tøff match mot den grønne E30`n fra Estland! :) Jeg satt ved siden av den kompis gjengen din oppå haugen der. Artig gjeng det der! Hehe. Jeg tror du får gjennomgå med de gutta der :P

Det var virkelig å kutte av hekken også det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn. Den hekken var bare kast. blitt trøkka inn fra begge sider et par ganger hver... Pluss mye rust nede i hjørnene. Ingen ting å sveise i der engang, bare kjeks.! Så blir nok bedre å lage noe litt solid der...

Og for å svare HypeTraxX.. Den gjengen, ja der får man gjennomgå :P Fikk ikke tid til å være der jeg men.. Måtte rydde på verksted så det var ryddig og fint til Salih kom hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Da er Salih igang med å lage ny rææv nok en gang..

Denne gangen var vi å kappa av bkhjørnene på et karroseri.. Og har begynt tilpassing av disse.. Opprettere er vi ikke. Men blir ikke så gæli med litt sparkel og lakk;)

54d4c7a0-6d68-7fef.jpg

54d4c7a0-6d74-e6f6.jpg

54d4c7a0-6d83-9b3b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...