Gå til innhold

#232 Salih`s E30 S38 turbo prosjekt


Salih
 Share

Anbefalte innlegg

Hagadokken, jeg tenker å bruke den elektriske vannpumpa som en termostat ved å koble den på sprutet så den blir justert etter hvor varmt vannet er automatisk. Christer på PBC mente det burde funke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det sitter vel 735 bremser bak vel ? trur ikke han kjøpte m5 bremsene mine bak..

blir vel m5 forran snart vel ;)

Sa det var M5, og måtte mekke litt for å få på bremsene, da det ikke passa. Så tror ikke det var de vanlige 7-serie bremsene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 M5 bremser bak ja. Joda Lars, kjøpte de bak også :wink: har fram bremser fra m5 en liggende som jeg tenkte å sette på foran, men er ikke helt sikker på om det går faktisk. skal se nermere på det snart..

Det med luft i systemet, lufta litt igjenn idag og det kom mye mindre luft ut idag en det det gjorde forige gang, lurer på om det er luft lommer som løsner rundt i kjølesystemet under kjøring som jeg får ut, men skal kjøre mere på onsdag, så jeg får prøve å lufte litt etter det også å se hvor mye som kommer da. blir det ikke no mindre så må jeg bare prøve å etterdra topploks boltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 M5 bremser bak ja. Joda Lars, kjøpte de bak også :wink: har fram bremser fra m5 en liggende som jeg tenkte å sette på foran, men er ikke helt sikker på om det går faktisk. skal se nermere på det snart..

Det med luft i systemet, lufta litt igjenn idag og det kom mye mindre luft ut idag en det det gjorde forige gang, lurer på om det er luft lommer som løsner rundt i kjølesystemet under kjøring som jeg får ut, men skal kjøre mere på onsdag, så jeg får prøve å lufte litt etter det også å se hvor mye som kommer da. blir det ikke no mindre så må jeg bare prøve å etterdra topploks boltene.

Var det jeg mente.. Jeg følger litt med også :P

Men da gleder jeg meg til kjøring på Onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sier som mbruer sier denna går fæært hehe

nesten ikke kjørbar på veien :lol: bare spinner

men bare ismail får litt mere tid på bane så trur jeg det blir helt rått. for han har bra kontroll.

trudde kansje vi hadde fiksa kjøleproblmet men nei da. jaja får forske vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...