mbruer Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Liten update fra garasjen disse sene natterstimer... Ny hekk sparklet og lakkert. Nye lamper på plass, radiator og slikt på stell... Litt småfiks nå så ern klar for gatebil.. Lykke tell!!
sanbje Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Leste hele tråden og må si at dette var interessant lesing! Har alltid ønsket dette selv som hobby, men lurer på hvordan det er å ha dette som hobby kostnadsmessig? Ser du handler i hytt og pine, bryter sønn, handler og fikser igjen Må vel ta en hel del på både økonomien og fritiden? Og jeg kan ikke få sagt nok hvor mye mer sporty 3-serie ser ut med M3-bredding. helt crazy
mbruer Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Siden Salih er på Gatebil, så skal jeg svare litt for han ang økonomi og tid... Til tider så gjør han ikke annet enn å holde på med bilen, tar nesten ALL tid, og tar stort sett alt av penger.. BAre en helg på gatebil koster fort 5000kr. Med mat, inngang, kjøring, fuel osv osv osv Så hvis du er redd for å bruke penger er det bare å glemme;)
E28 Power Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Gratulerer med 3 plass i vm på gatebil! synd den fjuska i finalen.. Grom kjøring!!
Christer Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Siden Salih er på Gatebil, så skal jeg svare litt for han ang økonomi og tid...Til tider så gjør han ikke annet enn å holde på med bilen, tar nesten ALL tid, og tar stort sett alt av penger.. BAre en helg på gatebil koster fort 5000kr. Med mat, inngang, kjøring, fuel osv osv osv Så hvis du er redd for å bruke penger er det bare å glemme;) 5000.- ? det skal godt gjøres.. si 10 lapper så nærmer du deg.. jeg brukte ca det, og det var uten å sløse ei krone, når man regner med bensin, dekk ++++
Salih Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Bilen er nå sån halveis ute for SALG!!! med eller uten motor og driv tlf 41 56 03 72, eller mail: salih-1988@live.com, eller facebook http://www.facebook.com/#!/ismail.salih.7 I første omgang ønsker jeg bud, da 4 stykker allerede har meldt interesse.. Pengene går til noe nytt å spennende innen drifting
Hawkon88 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Bra kjøring i dag, hva som gjorde at bilen begynte å lekke?
Salih Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Takk for det karer =) Lekasjen skyldes en skrue som holder ene enden av fuelrailen hadde løsna, så bensintrykket klarte å skyve fuelrailen opp fra dysene, nok til at det begynte å lekke forbi.. Fornøyd med helgens kjøring, kvalifiserte 1. plass på lørdag, og endte på 3. plass under finalene på søndagen =)
M-tech02 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Kul tråd;) hva var det som gjorde at bilen fjusket på gatebil da?
Salih Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 det var så enkelt som at minus/jordingskaelen på batteriet var dårlig, og ikke ville leke mer..
M-tech02 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 huff kjipe greier:S spørs om du ikke hadde stukket av med 1ste plassen hvis ikke
Salih Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 ja sykt kjipt!! hehe, mange som sa det, en av dommerne kom bort og sa det også men men, fornøyd uansett, målet mitt var å kvalifisere
M3 Yngve Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Har du hørt ordtaket " dont shange the whing team ". Når du kjører så bra med denne, burde du ikke bygge ny bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå