Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir garantert bra! :D Blir jo enspesiell e36 da! Når tid regner du med å lakkerre??? 8)

Har tatt meg fri fra jobb torsdag og fredag, så da blir det bare biljobbing! :D Skal opp tidlig i morgen og vannslipe ;) Satser på å lakke veldig snart nå!

Skrevet

Takker! ja tror det blir veldig bra! holder på og vannslipe nå, så er det ut i lakkboks i morgen kveld, og montering i helgen! :D

sitter og vurderer å kjøpe M3 3,2 fra Tyskland som ombyggingsbil :P Så får jeg byttet til M-interiør i samme slangen!

Kommer flere bilder snart!

Skrevet

Du har godt med fri kapital forstår jeg :) Blir knall dette! Jeg stemmer for 3.2 ;-) skal du ha mer guffe, så monterer du ei presse etter at den er godkjent ombygd :-) Regner med bilen har vært mer en 10 år i Norge så du slipper å betale noe? :-)

Skrevet
Du har godt med fri kapital forstår jeg :) Blir knall dette! Jeg stemmer for 3.2 ;-) skal du ha mer guffe, så monterer du ei presse etter at den er godkjent ombygd :-) Regner med bilen har vært mer en 10 år i Norge så du slipper å betale noe? :-)

Ja penger er ikke noe problem akkurat nå ihvertfall! hehe :P ja bilen ble importert i 1998 syns jeg å huske at det stod, så det er det bare gull! :D

Fått av toppdekselet i samme slengen, så skal jeg få blåst og lakket det snart ;)

Skrevet
Kan man trimme biler som er 10 år eller eldre?? uten ekstra avgifter?

tja...er vel det at man må betale en slant for hver HK man øker med, hvis ikke bilen har vært registrert i norge i mer enn 10 år...tror jeg da, men skal ikke si noe helt sikkert. Skal sette meg mere inn i det, når ombyggingen kommer ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...