RemiA Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Blir inspirert når jeg leser slike tråder som dette. Meget bra jobba!
Kimmey Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Blir inspirert når jeg leser slike tråder som dette. Meget bra jobba! takker! nei det skjer ikke så mye med selve bilen om dagen. Den står tørt og godt og koser seg Driver å planlegger reiseruter fra England-Kristiansand med en kompis. Blir nok ikke henting av M3 før mai/juni, så har god tid Ellers så driver jeg å planlegger litt gromdeler utover ombyggingen også Those rims! <3 Mulig et par bøttestoler til litt banekjøring Seler quickfit Heigo bur lakkert i Signalhvit! får se om det heller blir halvbur, men det frister med helbur også xD
Anders92 Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Sinnsykt fett prosjekt! Gjør at jeg holder på å rive av meg håret fordi jeg enda ikke har fått verkstedsplass til min råtne coupe. Hehe. Stå på. Du har gjort en tilsynelatende god jobb med all den rusta du hadde i gulvet.
Kimmey Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Har du bestilt CCW felga eller? Nei, ikke bestillt enda skal kjøre 17×9.5 ET11 foran og 17×10 ET19 bak Dekkene blir 205/40/17 foran og 215/40/17 bak
MagnusHN Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Har du bestilt CCW felga eller? Nei, ikke bestillt enda skal kjøre 17×9.5 ET11 foran og 17×10 ET19 bak Dekkene blir 205/40/17 foran og 215/40/17 bak Det blir fler med ccw til sommeren da skjønner jeg Regner med at du har valset buene myye?
Kimmey Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Har du bestilt CCW felga eller? Nei, ikke bestillt enda skal kjøre 17×9.5 ET11 foran og 17×10 ET19 bak Dekkene blir 205/40/17 foran og 215/40/17 bak Det blir fler med ccw til sommeren da skjønner jeg Regner med at du har valset buene myye? Hehe så fett! er valset, men må valses mere ja. Er forberedt på å måtte lakke litt også
yngve_bmw Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Viss jeg leste de nye reglene riktig så er vel ikke helbur lov i gateregistrerte biler lenger, "oppfordrer til sportslig kjøring" eller noe slikt, fantastisk land for bilister dette...
summitjohnsen Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 kunne du tenke deg og lastet opp et bilde med tint lamin x på allle lyktene? tenke å gjør det selv å er gira på å se hvordan det ser ut:D
Kimmey Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Viss jeg leste de nye reglene riktig så er vel ikke helbur lov i gateregistrerte biler lenger, "oppfordrer til sportslig kjøring" eller noe slikt, fantastisk land for bilister dette... Nei vet! er jo skrudd bur da, så er vel bare å skru ut igjen om det blir trøbbel Ellers så blir det halvbur som sagt! Det får man ihvertfall godkjent til gatebruk. kunne du tenke deg og lastet opp et bilde med tint lamin x på allle lyktene? tenke å gjør det selv å er gira på å se hvordan det ser ut:D Det skal jeg få gjort så snart jeg er ute på bilen igjen! Det ble ikke så veldig mørkt med tint, så hadde nok valgt gunsmoked hadde jeg vært deg
Anders92 Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Men jeg så på det kartet.. Er det ikke bedre å bare ta båt mellom Danmark og England? Mener å ha hørt at det går båt mellom der. Men hva er vel ikke som å kjøre innom Nederland og få på litt ganja før man skal videre.. Forresten tror jeg at jeg må tyvlåne den søknaden din. Hvor lang tid tok det før du fikk svar?
Kimmey Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Men jeg så på det kartet.. Er det ikke bedre å bare ta båt mellom Danmark og England? Mener å ha hørt at det går båt mellom der. Men hva er vel ikke som å kjøre innom Nederland og få på litt ganja før man skal videre.. Forresten tror jeg at jeg må tyvlåne den søknaden din. Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Det går ferge og er enklere ja, men mye dyrere. Dessuten så ser vi på dette som en roadtrip med gutta også! Har planlangt noen stopp underveis for å ha det litt morro, så skal ikke se bort ifra det blir litt ganja i nederland ja xD haha! Bare å låne søknad! Det tok ca 4 uker, før jeg fikk svar. Da sendte jeg søknaden til Arendal trafikkstasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå