Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
du blir vel ikke lei av å høre at den er griselekker:D?
Håper ikke han blir det! :)

Hehe nei gjør ikke det! :P

Skjer lite nå om dagen. Er bare ute og tar en oppstart i ny og ne, for å varme den! I overgangen Mars/April, skal den få luftet seg litt på veien igjen :P Må bare få tak i noen 35mm hjulbolter, så jeg kan få spaca hjula litt :P

Når jeg ser at GS kjører kampanjer på felgpakkene sine, får jeg av og til bare lyst til å kjøre på med noen GS retro felger, men vet ikke helt enda :P hehe!

Står vel i hovedsak bare å venter på en donorbil! :P

Skrevet
hva går felger for når det er kampanje?

GS retro felgene får du ferdig med dekk for ca 8/9K, skal du ha Falken dekk, så ligger dem på 11/12K

Er ikke så altfor galt for felg inkl. dekk! :D

Skrevet

fyyfa*n for en pen bil! digger marrakersh braun! :D bra jobbet og pent gjennomført! :) lykke til med ombygging, det kan bli morro :)

her skal det følges med! :D

Edit: Marrakersh! :D ( jævli vanskelig ord... )

Mvh

Tor Albert

Skrevet
fyyfa*n for en pen bil! digger marrakersh braun! :D bra jobbet og pent gjennomført! :) lykke til med ombygging, det kan bli morro :)

her skal det følges med! :D

Edit: Marrakersh! :D ( jævli vanskelig ord... )

Mvh

Tor Albert

Takk takk! ja jeg digger marrakech! :D sykt fornøyd med fargevalget. Gleder meg så sykt til mai/juni da kjøp og ombyggingen starter.

Blir mange updates da! :D

Fant ikke noe skadet M3 på autodb. Link? :)

Skrevet
Løp å kjøp.. Frem til du finner noe ekte :D

Tar det på julilønninga! :D

fyfan kimmey! løp å kjøp! er jo i norge også! blir masse penger spart :D!

Ser dette her! :P vil egentlig ikke ha en smelt en! xD haha! hadde dette vært en venstrestyrt en, så hadde jeg vurdert det!

Skrevet
sant nokk! men for motoren sin del :D kan du ikke bruke tannstaget ditt?

Jo jeg tror jeg kan bruke tannstaget, ihvertfall foreløpig:P Kunne sikkert ha presset han litt på prisen også! hehe!

Skrevet

Da har vi fått bestillt litt smått fra Ebay i kveld, og tatt en sjefsavgjørelse ang litt bruksfelger :P

Bestillte litt feilsøkingsutstyr.

http://www.ebay.com/itm/251238549427?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

http://www.ebay.com/itm/130852961525?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Kan komme greit med både før og etter ombyggingen! :D

Så blir det bestilling av GS retro med BBS senterkopper som bruksfelger nå den 15!

gledeseg!

I morgen blir det ut til bilen og montere scorpionpotta, da jeg tok den av før EU :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...