Kimmey Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 du blir vel ikke lei av å høre at den er griselekker:D? Håper ikke han blir det! Hehe nei gjør ikke det! Skjer lite nå om dagen. Er bare ute og tar en oppstart i ny og ne, for å varme den! I overgangen Mars/April, skal den få luftet seg litt på veien igjen Må bare få tak i noen 35mm hjulbolter, så jeg kan få spaca hjula litt Når jeg ser at GS kjører kampanjer på felgpakkene sine, får jeg av og til bare lyst til å kjøre på med noen GS retro felger, men vet ikke helt enda hehe! Står vel i hovedsak bare å venter på en donorbil!
Kimmey Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 hva går felger for når det er kampanje? GS retro felgene får du ferdig med dekk for ca 8/9K, skal du ha Falken dekk, så ligger dem på 11/12K Er ikke så altfor galt for felg inkl. dekk!
Tor Albert Mtre Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 fyyfa*n for en pen bil! digger marrakersh braun! bra jobbet og pent gjennomført! lykke til med ombygging, det kan bli morro her skal det følges med! Edit: Marrakersh! ( jævli vanskelig ord... ) Mvh Tor Albert
Kimmey Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 fyyfa*n for en pen bil! digger marrakersh braun! bra jobbet og pent gjennomført! lykke til med ombygging, det kan bli morro her skal det følges med! Edit: Marrakersh! ( jævli vanskelig ord... ) Mvh Tor Albert Takk takk! ja jeg digger marrakech! sykt fornøyd med fargevalget. Gleder meg så sykt til mai/juni da kjøp og ombyggingen starter. Blir mange updates da! Fant ikke noe skadet M3 på autodb. Link?
bmmww1 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Var vist finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39946501
summitjohnsen Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 fyfan kimmey! løp å kjøp! er jo i norge også! blir masse penger spart !
Kimmey Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Løp å kjøp.. Frem til du finner noe ekte Tar det på julilønninga! fyfan kimmey! løp å kjøp! er jo i norge også! blir masse penger spart ! Ser dette her! vil egentlig ikke ha en smelt en! xD haha! hadde dette vært en venstrestyrt en, så hadde jeg vurdert det!
summitjohnsen Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 sant nokk! men for motoren sin del kan du ikke bruke tannstaget ditt?
Kimmey Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 sant nokk! men for motoren sin del kan du ikke bruke tannstaget ditt? Jo jeg tror jeg kan bruke tannstaget, ihvertfall foreløpig:P Kunne sikkert ha presset han litt på prisen også! hehe!
Kimmey Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Da har vi fått bestillt litt smått fra Ebay i kveld, og tatt en sjefsavgjørelse ang litt bruksfelger Bestillte litt feilsøkingsutstyr. http://www.ebay.com/itm/251238549427?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 http://www.ebay.com/itm/130852961525?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Kan komme greit med både før og etter ombyggingen! Så blir det bestilling av GS retro med BBS senterkopper som bruksfelger nå den 15! gledeseg! I morgen blir det ut til bilen og montere scorpionpotta, da jeg tok den av før EU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå