summitjohnsen Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 ikke det dummeste du har hørt! logikk.. 2,5 diffen har annen utveksling, bilen blir dauere med 2.5 diff om du har en 2.0 såklart:) eneste du slipper å gire så mye,men kjører du mot en 2.0 nå blir du nokk frakjørt!
summitjohnsen Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 foresten hva brukte du slags middel på/over sveisene?
Kimmey Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Planen er ihvertfall og bytte til 325 understell uansett, Må jo bli komplett!
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 ikke det dummeste du har hørt! logikk.. 2,5 diffen har annen utveksling, bilen blir dauere med 2.5 diff om du har en 2.0 såklart:) eneste du slipper å gire så mye,men kjører du mot en 2.0 nå blir du nokk frakjørt! Har DU gjort dette selv, og vet med god idè om hva du diskuterer? Jeg har 2.5 diff på min, den er sprekere opp bakker (kjørte 130 før i 3 gir nå klarer jeg 145 ca), raskere til 100 (slipper en giring) mye bedre å kjøre i høye hastigheter... Kappet med en 2 liter med orginaldiff. Tok han 0-100+ og fra 50-100... Så her kan vi diskutere lenge!
Kimmey Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 ikke det dummeste du har hørt! logikk.. 2,5 diffen har annen utveksling, bilen blir dauere med 2.5 diff om du har en 2.0 såklart:) eneste du slipper å gire så mye,men kjører du mot en 2.0 nå blir du nokk frakjørt! Har DU gjort dette selv, og vet med god idè om hva du diskuterer? Jeg har 2.5 diff på min, den er sprekere opp bakker (kjørte 130 før i 3 gir nå klarer jeg 145 ca), raskere til 100 (slipper en giring) mye bedre å kjøre i høye hastigheter... Kappet med en 2 liter med orginaldiff. Tok han 0-100+ og fra 50-100... Så her kan vi diskutere lenge! Nei haha! rolig nå seilårhboys!
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Det er gøy å diskutere med folk som bare ha teori men ikke praksis
summitjohnsen Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Ikke bare teorien her:) har en 328 som er utprøvd med 320 diff å 325.. ja du slipper og gire for du får lengre gir! men du blir å ha problemer med å spinne feks:)
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Har ikke prøvd å spinne enda, da jeg kjører på gateslicks. En kompis med is spant bedre med 325 diff enn orginaldiffen, og det er mer moment og power i en 2 liter. Dirtydicky spant som bare pokker med 325 diffen sin. Det gjelder bare å satse litt mer! Men samme det, jeg er iaf fornøyd, og det er noe jeg kommer til å gjøre igjen om jeg handler meg en 2 liter til
summitjohnsen Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 peis på Men hvordan middel brukte du rundt sveisene? type karosserimasse?
Kimmey Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 peis på Men hvordan middel brukte du rundt sveisene? type karosserimasse? Åja! Kjøpte karroserikit på bilextra, 3dl boks. Mener på det er hagmans
Kimmey Skrevet August 4, 2012 Forfatter Skrevet August 4, 2012 Da var det ut å valse hjulbuene i dag! Og nei....dette er ikke hammer og makt valsing Fått tak i Gasolin sin ordentlig valse, så skal Ihvertfall valse bak i første omgang. Skal få tatt en haug med before/after picz!
///Mysild Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Mulig jeg må låne den når jeg får testa felgene hehe
Kimmey Skrevet August 4, 2012 Forfatter Skrevet August 4, 2012 Mulig jeg må låne den når jeg får testa felgene hehe Seff!
///Mysild Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Mulig jeg må låne den når jeg får testa felgene hehe Seff! Knall! Hyler ut mot neste helg om jeg "må" valse før driftrunnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå