Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg e30 325 m-tech 1 i vinter den er godkjent med m50b25 å har funket fint men nå var det tid for oppgradering !!

bestillte i dag noen få deler for å piffe den litt opp da den ikke er helt fast i fisken :P

1 tårnstag bak

rieger gts ¨rundt om med frontspoiler leppe forran og dtm hekkskjørtleppe

m3 hekkspoiler

nye sorte nyrer

quaife lsd diffsperrekomplett

powerflex foringer komplett med eksentriske foringer i bærearmene forran .

forsterket girkassefester.

komplett supersprint 2*2toms eksos

bilstein sprint dempere

H&R 60-40 fjører

H&R stabbstag 22mmforran og 18mm bak

EBC 3GD ventilerte , slissa og borede skiver til forran og bak.

EBC yellow stuff bremseklosser forran og bak.

shortshift.

nå mangler jeg bare en s50b30 så skal det bli fart på sakene også :)

er det noen som har en så skrik ut.

bilder kommer :twisted::twisted:

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nye nokian dekk var i boks 235/40-17 bak og 215/45-17 forran på keskin kt4 felger 8*17 forr å 9*17 bak er monter på bilen :D

nye 284gr kammer er bestillt...

gleder meg som en unge til delene kommer.....

Skrevet

har tenkt til å få programert en chip til min bil på ess når ting begynner å bli ferdig.... blir et litt hurtig prosjekt da planen er å få den ferdig til september treffet... har ikke fått noen av delene enda med unntak av noen av foringene... men satser på å få den sammen da det blir tatt ut ferie til å monter deler når de kommer..

Skrevet

vurderer carbon innsug ganske hefftig her nå :P skal skal ikke.... hmmm er det hvert 18lapper? hvor mye hk vil det øke tro ? noen som har erfaring med de innsugene de har på schmidemann

Skrevet

Vent med carboninnsug til du vet hvordan du vil ha motoren satt opp i chassiet. Det finns man forskjellige carboninnsug, i forskjellige prisklasser og utforminger. Hjelper i praksis veldig lite, bortsett fra lyden. Skal det hjelpe må du kjøre en remap av hjernen og helst andre sugetrim oppgraderinger.

18 lapper... sist jeg sjekka lå de bra carboninnsugene på 8-14k. Motorviagra selger også et i glassfiber/carbon for 5700kr.

Skrevet

Kun karboninnsug i seg selv gir vel ikke de helt store hestene. Får vel ikke 1000 kr per hk en gang, som mange mener er den gyldne regel hva angår sugetrimming. Men kjører du Alpha-N eller datasprut i tillegg så begynner vi å snakke (kanskje mappe for E85?). Trenger forresten ikke å koste 18.000 heller, en på forumet selger til rundt 10 000 mener jeg (100% carbon). Motorviagra har til ca 6000 (trakter og underside i glassfiber og overside i karbon), han påstår det blir det samme effektmessig som om det var helkarbon men ikke vet jeg. Utformingen og finishen på innsuget har vel mer og si kanskje. Skal du ha det grommeste så kjøper du Köhler, koster vel 20 000. Kjøp grenrøret hans i tillegg og kjør med et eller annet prinsipp som fjerner LMM så begynner hestene å komme...

Skrevet

hmmmm... angående motorstyring så står jeg nermest på fot får å kjøpe datasprut system....! prøver å lese litt om de forskjellige... noen som har noen råd å erfaring...?

Skrevet

Skal du sugetrimme så hvorfor ikke bare starte med et bedre utgangspunkt i S54 motoren? 343 kontra 286hk org. Med andre kammer, datasprut og E85 på tanken mener PPF i Sverige at 380-ish er innen rekkevidde.

Skrevet

egentlig fordi at jeg har kjøpt å betalt for en s50b30 motor :P men jeg bør vel få noen hk økning med 284gr kammer, eksos, datasprut, fjerning av katalysator, åpent filter, å muligens nytt innsug... her snakker vi litt over 300 i en e30 å det er for min del mere enn nokk :P å her jeg bor er det ingen stasjon som har e85 så jeg skal kjøre på den fantastiske 98blyfri ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...