arne-vig Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 "Ny" bil snart på veien. 1997 modell 320i M-tech med greit med utstyr. Her er den endelig kommet på bakken igjen etter skifting av diverse under, lakkering av diverse deler og senking. Midlertidige felger, E39 felger bare for og kunne flytte litt på den. Her er felgene som skal på når den er klar. Originale M3 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Eg får lyst på touring igjen... Tror dette kan bli meget bra arne-vig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Fikk den på andre hjul så det gikk an og flytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Eg får lyst på touring igjen... Tror dette kan bli meget bra arne-vig! Jeg har en org M-Tech Touring du kan kjøpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Har også en touring du kan få billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Må dere ikke ødelegge tråden til arne-vig her, hehe send meg en veldig fristende PM så skal eg se på det, men eg har en veldig OK liten compact at the moment da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Må dere ikke ødelegge tråden til arne-vig her, hehe send meg en veldig fristende PM så skal eg se på det, men eg har en veldig OK liten compact at the moment da Kan få kjøpe min og etterhvert . Dette er og en original m-tech, helt fri for rust utenom skjermene som nå er byttet. Kan lett bli bra dette.. Skal selge den andre E36'en min når denne står på skilt + at jeg har en e30 325icab tilsalgs - bare tips folk om det. Står her på forumet. Noen som har noen formening om høyttalere i taket bak på touring? Lurer på og montere siden bilen allerede er strippet i taket inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Jeg har å e36 touring original mtech å der er det høytalere i taket!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Jeg har å e36 touring original mtech å der er det høytalere i taket!! Heldiggris . Tenkte meg egentlig bare litt mer lyd, men er for gammel til stor forsterkere og sub'er og sånn. Måtte vært en veldig diskre kasse då for og få litt mer bass- det er jo en mangelvare på eldre Bmw'er generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Oppdatering: Her er noen nye bilder, mangler kun skilt nå, venter på at forrige skal få levert inn del 2 av vognkortet. Men er fortsatt en feil på den som jeg ikke har fått ordnet ennå, det er at el.vindu og soltak ikke fungerer før dørene er oppe. Og jeg finner ikke det såkalte komfortreleet under rattstammen, kan det ligge en annen plass, noen som vet? Fungerer heller ikke på nøkkelen før dette er i orden regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Dette var en meget pen E36 touring! Fine biler! Spesielt m-tech med det perfekte felgvalget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå