MortenV Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Noen vet sikkert om dette allerede, - noen kanskje ikke. Vil bare dele med dere at ved å laste ned en app til iPhone eller iPod fra appstore så kan dere kjøre en dynotest på bilen for bare 69kr. Link til dynolicious hjemmeside: http://dynolicious.com/ Du tror ikke dette funker i det hele tatt? Da anbefaler jeg at du ser disse to testene av appen: Det eneste som kan være litt vanskelig er å sette opp innstillingene korrekt hvis du ikke har litt peiling om bilen din (noe jeg tror alle her har). Det du må skrive inn er vekten på bilen + fører + alt annet som veier noe. Så kommer det vanskelige, ved å vite hva hele dirvverket på bilen veier må du gjøre det om til prosent og trekke i fra på totalvekten, og det er ikke så enkelt å finne ut hva drivverket veier.. - eller la den være i 0% og få oppgitt BHP på hjulene. Et eksempel fra min test tidligere i dag (se bunn) viser bare 153HP - noe som er feil fordi jeg ikke har korrekt % på drivverket (bare gjettet). Så det jeg egentlig lurte på er om noen har erfaring med denne appen fra før? Noen som vet hva drivverket på en E39 veier totalt? Hvis noen er interessert kan vi sette opp en liste over vekten på drivverkene på BMW modeller? Maks effekt: 153HP Maks aks: 0.88 G 0 - 100km/t: 10.23 sek
Tzunami Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Dette så tøft ut! Hvor mange hester har du egentlig da? Må Nesten testes det programmet her!
MortenV Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Har jo en 523i med orginalt 170hk.. Så må være at jeg bommet litt på prosenten som skal tastes inn.
brunsame Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 170 orginalt ja.. Men etter noen år med slitarsje osv så kan 153 stemme bra d;)
MortenV Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Får ta et nytt run litt senere en dag, så får jeg poste resultatet da
MortenV Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Noen som vet hva hele drivverket veier på en E39 2.5?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå