e12535i Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Selger et sett strøkne BBS RS felger: 2 stk BBS RS 070 7x15, ET16 2 stk BBS RS 071 8x15, ET18 Lakkerte ytterringer for de som måtte lure. Selges høystbydende over 8000,-. Torger 90871861
Wheelwhore Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Hvorfor er ringene så matte ?? Er de lakkert i sølv eller ?
e12535i Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Som de fleste sikkert kan se er hele felgen lakkert i samme farge ja.
Wheelwhore Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Da blir det i mine øyne "feil" å skrive strøkne felger,kan skjule seg mye rart under litt lakk har jeg erfart. Ytter-ringer og bolter som er lakkert kaller jeg ikke "strøkent" iallfall. Hadde boltene ikke vært lakkert og ytter-ringene vært polerte slik de skal være så hadde det vært noe annet.
e12535i Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Litt usikker på hva som er din motivasjon med slike innlegg. Er du kjøper eller generelt bare generell kverulant? Bildene taler for seg selv, selv om de ikke kan erstatte selvsyn. Det går klart frem av bildene at de ikke har polerte ytterringer, det er som kjent en smaksak. Er man ute etter "nye" felger med polert kant, kjøper man det, for doble prisen eller deromkring, alternativt kjøper man brukte felger og pusser dem opp. Eller som noen andre; kjører med lakkerte felger som er pene og i god stand og er veldig fornøyd med det. Alt er valgfritt..
Wheelwhore Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Litt usikker på hva som er din motivasjon med slike innlegg.Er du kjøper eller generelt bare generell kverulant? Bildene taler for seg selv, selv om de ikke kan erstatte selvsyn. Det går klart frem av bildene at de ikke har polerte ytterringer, det er som kjent en smaksak. Er man ute etter "nye" felger med polert kant, kjøper man det, for doble prisen eller deromkring, alternativt kjøper man brukte felger og pusser dem opp. Eller som noen andre; kjører med lakkerte felger som er pene og i god stand og er veldig fornøyd med det. Alt er valgfritt.. Jeg er en potensiell kjøper,når det ikke går frem i teksten at det er lakkerte ytter-ringer så synes jeg det er naturlig at akkurat det kommer tydelig frem i teksten. Men det er valgfritt å kjøpe ting også.....lykke til med salget.
e12535i Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Ja, ser man det! Nå tror jeg et sett nye polerte ytterringer samt bolter kommer på rundt 5000,- nytt, så da er det et alternativ. Enig at mye kan skjule seg under lakk, men det er noe av sjarmen ved å kjøpe brukt. Men så koster det mindre også.. Igjen; disse felgene er meget pene, så får jeg bare beklage å skuffe de som er på jakt etter felger med polert kant.
Maloi Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Syns felgene så meget bra ut jeg, lykke til med salget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå