MortenV Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Har en E39 og byttet komplett radiator i forrige uke. I går da jeg var ute å kjørte plinget det "Check coolant level". Siden motoren var varm ventet jeg til i dag med å fylle på litt, da jeg sto å fylte og det nærmet seg toppen så jeg den brune sylinderen som føler på nivået i ekspansjonstanken kom flytende opp.. Den hadde en sprekk i deg og manglet en mindre bit på innsiden. Noen som har opplevd dette før? Det skal jo ikke kunne skje med en uke gammel radiator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Få sjekka det, evt. utbedret det på reklamasjon om det var verksted som gjorde det, om du bytta den selv få erstattet den med en ny på garanti? Slik skal jo ikke skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenV Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Jeg byttet radiatoren selv, men det skal jo ikke ha noe å si siden dette er på innsiden, mest sannsynlig en produksjonsfeil eller noe.. Ja tror det blir reklamasjon her, radiatoren kom som ny fra schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå