Gå til innhold

Har store problemer med instrumenter i E36 M3???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres nesten litt for enkelt ut.

Syntes dette er veldig merkelig egentlig. Er tydeligvis et veldig utbredt problem på E36.

Men det virker ikke som at "BMW" har noe løsning på problemet, eller vet hvor det skal feilsøkes.

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg ville ha prøvd der i allefall.. det enkleste er kansje det letteste :P

Er vell slik mange tenker. man tror det er en stor feil en plass. og glemmer å se på det som er lettest først :P

Lykke till

Skrevet

Skal prøve det når jeg kommer hjem.

Har hentet bilen på Bavaria i dag, og har ny time der 17. august.

Så da kan jeg jo se litt selv på det i mellomtiden.

Skrevet
  Stonescream skrev:
Ledningsbrudd i kabelen som fører frem til instrumentene?

Nope, bilen fungerer fint med et instrument fra en 320i

Skrevet

siden den fungerte bra med 320 instr. så er det jo 100% sikkert at det er noe med kobblingen bak på instrumentet eller med instrumentet. så er vel bare og skru det ut og se om det er noe og bli klok på?

Skrevet
  bjornar-a skrev:
siden den fungerte bra med 320 instr. så er det jo 100% sikkert at det er noe med kobblingen bak på instrumentet eller med instrumentet. så er vel bare og skru det ut og se om det er noe og bli klok på?

Joda skulle tro det var så enkelt, men Bavaria mener det er noe galt med bilen min??

Så det jeg er ute etter er folk som har hatt samme problemet, og som har løst dette på en eller anna måte.

Skrevet

Har tro for at det er det nye instrumentet ditt, hadde samme problem etter at jeg byttet speedometer på min, å det eneste som hjalp var å bytte til et nytt speedometer igjen.

Skrevet
  kimf skrev:
Har tro for at det er det nye instrumentet ditt, hadde samme problem etter at jeg byttet speedometer på min, å det eneste som hjalp var å bytte til et nytt speedometer igjen.

Var dine nye, eller var det brukte du fikk tak i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...