x25Touring Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Høres nesten litt for enkelt ut. Syntes dette er veldig merkelig egentlig. Er tydeligvis et veldig utbredt problem på E36. Men det virker ikke som at "BMW" har noe løsning på problemet, eller vet hvor det skal feilsøkes.
kbpE30 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 jeg ville ha prøvd der i allefall.. det enkleste er kansje det letteste Er vell slik mange tenker. man tror det er en stor feil en plass. og glemmer å se på det som er lettest først Lykke till
x25Touring Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Skal prøve det når jeg kommer hjem. Har hentet bilen på Bavaria i dag, og har ny time der 17. august. Så da kan jeg jo se litt selv på det i mellomtiden.
x25Touring Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Har gjort rein bryteren nå, men fortsatt de samme problemene
Stonescream Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ledningsbrudd i kabelen som fører frem til instrumentene?
x25Touring Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Stonescream skrev: Ledningsbrudd i kabelen som fører frem til instrumentene? Nope, bilen fungerer fint med et instrument fra en 320i
bjornar-a Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 siden den fungerte bra med 320 instr. så er det jo 100% sikkert at det er noe med kobblingen bak på instrumentet eller med instrumentet. så er vel bare og skru det ut og se om det er noe og bli klok på?
x25Touring Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 bjornar-a skrev: siden den fungerte bra med 320 instr. så er det jo 100% sikkert at det er noe med kobblingen bak på instrumentet eller med instrumentet. så er vel bare og skru det ut og se om det er noe og bli klok på? Joda skulle tro det var så enkelt, men Bavaria mener det er noe galt med bilen min?? Så det jeg er ute etter er folk som har hatt samme problemet, og som har løst dette på en eller anna måte.
bjornar-a Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 ja og det logiske er da dårlig kontakt bak på koblinga siden det er det eneste du har vært opp med:-) men for all del, kan jo hende du kommer over noe ana:-)
kimf Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Har tro for at det er det nye instrumentet ditt, hadde samme problem etter at jeg byttet speedometer på min, å det eneste som hjalp var å bytte til et nytt speedometer igjen.
x25Touring Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Begil skrev: Er bilen orginal m3, eller ombygd? Bilen er en original M3.
x25Touring Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 kimf skrev: Har tro for at det er det nye instrumentet ditt, hadde samme problem etter at jeg byttet speedometer på min, å det eneste som hjalp var å bytte til et nytt speedometer igjen. Var dine nye, eller var det brukte du fikk tak i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå