Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kom hjem fra jobb i dag, så freste det i motorrommet. Jeg tenkte fxxx i hxxxxxx hva nå da. Da jeg kikker ned i motorrommet så såg jeg at hode på lufteskruen på radiatoren var knekt.

Det er et langsgående spor som det freste opp damp ifra. Fikk ny radiator satt inn hos bavaria for ni måneder siden.

Noen som har vært borti liknende?

Skal prøve å få tak i en skrue, men da blir det nok stål øl jeg ikke venter til mandag å popper innom bavaria.

Hva kan årsaken være, og hva kan skje om jeg setter stål i plast radiatoren ?

Skrevet

Har vært der flere ganger ja :-) Husk at E39 begynner å få noen år på rumpa, og plast svekkes. Stål går nok greit som en temporær løsning men få inn originale. Stål og plast ekspanderer ulikt ved varme...

Skrevet

Går bra med stål. Kjøp en 14mm bolt med 1 i stigning (14x1 mm) jeg har skifta ut min med en rusfri skrue da plastikk skruen ble ødlakt. den har stått i på andre året no. 0 problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...