Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan! Kjøpte en 525i e34 for en stund siden hos en kompis . Var en del som måtte gjøres, og siden jeg er 15 år passet dette utmerket for meg!. Apedersen byttet toppakning og hjalp meg med og sette sammen motoren, Noe som tok tid men ble et bra resultat :) . Har gjort mye på bilen, men kom gjerne med innslag om hva jeg bør gjøre / ikke gjøre.

Ting jeg har gjort på bilen:

- Lakkert grillen svart

- Lakkert frontfangeren i samme farge som bilen

- Sota blinkers

- Sota baklyktene

- byttet termostat

- Byttet vannpumpe

- lakkert leppa (samme farge som bilen)

- Fådd nye felger

- Luftet kjølesystemet

- sveisa rust ( under førerdøren )

ayuy1ipv02du0two1oln.jpg

Sånn så bilen ut når jeg fikk den

kfh6kz2mj5lyurym0ddr.jpg

vtb1d9kthv9567y5cp5t.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Har vært på en del turer nå, funket bedre enn forventet!. Var på Mo for noen dager siden og hentet nye felger som passet veldig bra. Var dekk på 2 av felgene, så må bestille nye dekk snart når lønningen er kommet på kontoen :D. Slenger ut noen bilder av resultatet.

cjvipfw5y7apnzheo0qh.jpg

az39d3n1iimylt7yu6an.jpg

9fs0rj7ze9ou0sn1wgmz.jpg

Nye felger! :)

Skrevet

Har nå tenkt og få bilen i bedre stand. Skal sveise litt rust i kanalen under førerdøren, noe som er mye jobb for er ikke lite rust heller!. Skal legge ut bilder når jeg har fått litt framgang. Kanalen ser slik ut nå:

y1urldq23n1g5ebgepru.jpg

Var et passe stort hull i kanalen så tok vinkel-sliperen og kuttet et rektangel , for så å legge i ei ny plate og sveise. Er et lite hull under kanalen og (vises på bildet). Dette skal sveises først. Håper det går bra :D

• 3 weeks later...
Skrevet
Sorte DE er de råeste lyktene til E34 synes jeg :)

Ja dem er ganske rå!.. Var et valg mellom Angel eyes og Sorte DE. Men siden det er så mange som har Angel eyes, så vil jeg heller kjøpe de andre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...