FTE Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Foretar en liten opprydding i garasjen. Litt av hvert skal selges. Gidder ikke lage egen tråd til disse hjulene, selges for 400,-/bud. Dårlige vinterdekk. Må hentes.SOLGT OMP 4 punkts seler 2", begge sider, vært montert i bilen i ca 1 måned, bruk 3-4 ganger, som nytt. Braketter til å feste i hattehylle/setevegg følger med. Nypris 1152,- for selene. selges kr 700,-komplett. SOLGT Varmeregister, aldri prøvet, så garanterer ikke funksjon. Bud. Dørsider i skinn begge sider, hull til høyttalere. Bud.SOLGT Apex 60mm senkefjærer, noe en kompis hadde på sin bil. 300,- SOLGT Eksosmanifoiler M20 400,- Dumpventil, vet ikke type. Bud.
winchester Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Selges de separat? Evt. hva er frakten på de? Tror en kompis trenger en slik en på sin motor, usikker på hvilken side i farten.
FTE Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Helst ikke, tviler på at jeg blir kvitt den siste jeg blir sittende igjen med da. Hør med han da, kanskje vi kan bli enige om en totalpris.
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Hvor stort er hullet til høytalerne på de dørtrekka? Har du for bak også?
powerfulglenn Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg er også interessert i Dørtrekka Gi meg en PM
FTE Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Hvor stort er hullet til høytalerne på de dørtrekka? Har du for bak også? Hullene er 9,5cm og 6cm. Har sittet mellomtoner og diskanter der. Har kun ett baktrekk, høyre side mener jeg Bud på 300,- samlet foreløpig.
Christian87 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Hvis du bor på jessheim, felgene er runde, uten store skader og uten kast skal jeg ha de. Dekkenes stand har ingenting å si. Kan hente de i morgen for 400kr. Ok?
FTE Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Hvis du bor på jessheim, felgene er runde, uten store skader og uten kast skal jeg ha de. Dekkenes stand har ingenting å si. Kan hente de i morgen for 400kr. Ok? De er runde, uten kast og store skader ja, bare litt stygge. Er hjemme imorgen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå