Larsemann82 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Ja vi får se når jeg henter bilen. Nå var det jeg som spurte om det ble bra, så at han svarer ja på det spm er forhåpentligvis ikke urovekkende:) Men ja, til den prisen blir jeg storfornøyd om resultatet er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Ja vi får se når jeg henter bilen. Nå var det jeg som spurte om det ble bra, så at han svarer ja på det spm er forhåpentligvis ikke urovekkende:)Men ja, til den prisen blir jeg storfornøyd om resultatet er OK. Hei Det va kjekt at du blei happy Eirik nils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann82 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Da er bilen hentet og inspisert. Jobben ser meget bra ut, uten at jeg skal påberope meg å være noen lakkekspert:) Har i alle fall ikke funnet noen skavanker til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Har brukt de på kapp selv. Regner med det var bosnieren du brukte? De er flinke på lakkering, men grunnarbeid er ikke det de kan best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann82 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Vet ikke hvem av de som lakkerte. Får håpe det holder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Han driver et verksted nesten nede ved vannet, bak den gamle fabrikken der. Får satse på det. Det jeg har hørt om han er angående rust, så kan hende steinsprut er et helt annet tema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå