316 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Er et noen som kan photoshope på: -Takgrind -Noen feite felger BBS-felger (RS, RM eller noe annet med kant) -Senke litt bak -Space ut samtlige hjul litt http://img706.imageshack.us/img706/8070/asher.jpg TAKKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Jeg ble ikke helt fornøyd, får se om jeg prøver igjen senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Hohoho, det var ikke akkurat feil! Takk, tar i mot flere bidrag jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Må det vær bbs felger? eller kan jeg prøve meg med litt forskjellige kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Du kan gjerne prøve, har ikke bestemt meg for felgvalg. Så prøv GJERNE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 2 til Fikk dog ikke til bakfelger idag da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Fåt i hvertfall en indikasjon på åssen det blir. Klarer du å fikse Ronal bamsefelger eller? Og takgrind på bilde nr 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Bilen har så ekkel vinkel, at får se om jeg finner noen donors som er brukbare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå