Gå til innhold

Eksotisk leigebil i Roma / Italia?

SiggenK
 Share

Anbefalte innlegg

Her kan du prøve diverse Ferrarier, men det er i Maranello men absolutt verdt turen innom på vei til Venezia. Ligger rett på siden av Ferrari Museet. http://www.pushstart.it/

Ett par Italienske kamerater av meg har vært her aktivt. Men det er DYYYRT!

Dersom prisene hjemmesiden deres stemmer, så synes jeg de er overkommelige. Koster ikke mer en et fallskjermhopp gjør i Norge, og det hoppet varer bare et halv minutt ;) Her kan man kose seg i 1 time! Driver å sjekker opp Pushstart nå, for det ser rått ut!!!

Hvordan kan jeg komme meg fra Roma til Maranello? Har ikke god tid på å reise. Går det direkte tog eller noe? Evt. er det mye styr å dra "innom" på vei fra Roma til Venezia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det lønner seg å leie ut eksotiske biler som Ferrari og Lamborghini i det hele tatt. Ikke for de prisene som forespeiles her. Bare ett klutsjskifte på en 360,430 eller gallardo med sekvensiell kasse koster mellom 70-100 tusen. En klutsj blir rimelig fort utslitt viss man herjer med disse bilene.... Tenker man på dekk også, pluss andre slitasje momenter og ikke minst kjørte km får jeg ikke regnestykket til å gå opp :?

En annen ting er at man må legge igjen ett enormt depositum beløp ved leie av disse bilene, kjedelig om du får en liten bulk. 50000kr borte fra kridittkortet ditt :lol:

Snakker om erfaring med slike biler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener ;) Men nå er det ikke aktuellt å bestille noe på forhånd her hjemme, får evt. møte opp direkte eller finne ut noe når vi har kommet net. Da får jeg sjekket prisene, og ikke minst hvilke forsikring / egenandel som gjelder. Dette må jeg ha kontroll på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du prøve diverse Ferrarier, men det er i Maranello men absolutt verdt turen innom på vei til Venezia. Ligger rett på siden av Ferrari Museet. http://www.pushstart.it/

Ett par Italienske kamerater av meg har vært her aktivt. Men det er DYYYRT!

Dersom prisene hjemmesiden deres stemmer, så synes jeg de er overkommelige. Koster ikke mer en et fallskjermhopp gjør i Norge, og det hoppet varer bare et halv minutt ;) Her kan man kose seg i 1 time! Driver å sjekker opp Pushstart nå, for det ser rått ut!!!

Hvordan kan jeg komme meg fra Roma til Maranello? Har ikke god tid på å reise. Går det direkte tog eller noe? Evt. er det mye styr å dra "innom" på vei fra Roma til Venezia?

Ta toget! Dra til Roma Termini fra Roma fiumicino (flyplassen). Snakk med informasjonen og de hjelper deg med info om hvilket tog du skal ta. Evt, lei deg en bil fra Hertz. Du får en liten bil med fri km for ca 20 - 30 euro dagen. Da er det bare noen timer med kjøring og vips, så er du framme.

Eller, ta deg en tur med bimmern din til Italia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...