Dhamree Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 oppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Se på den du! Dette så heftig ut! Mere bilder og film kreves!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ops, ser jeg har bumpa feil tråd her..heheh.. 2.7 alpina motoren er til salgs for de som er intresert kan byttes i strøkent m3 skinn eller mtech2 vinge, dørpanel og skjørt ) legger ved litt bilder..motoren på bilder er alpina motoren.. Plasseringa cooleren på peneste og enkleste plassen spør du meg har fått på Sota DE lykter og Evo leppe, er gammalt bilde Sorte eller blanke nyrer? 2.7'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Rå fin e30 likte 1.8is motor`n, turtallvilli å fin lyd av få mer senk bak, lettere toning på rutan å svarte nyra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Rå fin e30 likte 1.8is motor`n, turtallvilli å fin lyd av få mer senk bak, lettere toning på rutan å svarte nyra har du sett meg kjøøre med isbilen med ismotor alså ? eller mente du bare generelt liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 flott e30, blanke nyrer er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Rå fin e30 likte 1.8is motor`n, turtallvilli å fin lyd av få mer senk bak, lettere toning på rutan å svarte nyra har du sett meg kjøøre med isbilen med ismotor alså ? eller mente du bare generelt liksom ? Har prøv en bil me sånn motor,, å kjør litt hard på øde landvei e fan så fin lyd like før turtall kutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Rå fin e30 likte 1.8is motor`n, turtallvilli å fin lyd av få mer senk bak, lettere toning på rutan å svarte nyra har du sett meg kjøøre med isbilen med ismotor alså ? eller mente du bare generelt liksom ? Har prøv en bil me sånn motor,, å kjør litt hard på øde landvei e fan så fin lyd like før turtall kutt Ja likte veldig godt min med den motoren..litt flaut å si det men hadde sjofør på bilen og var dritafull så klarde han å knuse bunnpanna så var det vel 5km til hjem så sa jeg det gikk fint..men ...nei det gikk ikke så fint.. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Rå bil Damir Gå for blanke nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Rå bil Damir Gå for blanke nyrer! Jo takk andreas, gler meg til sommer da skal jeg komme til ørsta en tur å legge igjen litt gummi til dere i ørsta:) Har fundert litt og tenkt på at i og med jeg har en såpass skjelden front å se nå til dags, så lurer jeg på om hva dere synst om at jeg går for aerodynamic sideskjørta visst jeg kommer over et sett? Er det noen som vet hvor di selger slike sideskjørt eller noen som har til salgs må dere si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Mtech2 vinge ØK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Dårlig respons i tråden satser på en stor update i morgen har kjøpt meg de lykter for en stund siden, men hva tror folk om gule lykter? kansje, gul film på DE lyktene noen som har bilder av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 På en grå bil tror jeg det er penest å holde lyktene sort. Ser jævla bra ut etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 viewtopic.php?f=11&t=244053 prosjekt tråden min, ganske fersk men skal få fres i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå