bmwkizn Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Er bilen solgt? Har vært av stor interesse å fått sett/prøvd bilen i løpet av morgendagen om dette er mulig? Men sånn i utgangspunkte så ser jeg for meg en pris nærmere 42-43 tusen men vanskelig å si uten å ha sett bilen At du kommer med en pris/bud uten å i hele tatt vert i nerheten av å sett på bilen syns jeg er tåpelig. Men det er sikkert andre biler på nettet til den prisen du er villig til å bruke Lykke til videre med jakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Da ligger bilen på Auto DB. AutoDB-kode: 1354292 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Ingen som er seriøst intressert i en god 318is Coupe? Er jo bare pratmakere uten penger som tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddmundH Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Ingen som er seriøst intressert i en god 318is Coupe? Er jo bare pratmakere uten penger som tar kontakt. Tja... Hva ligger prisen på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Prisen blir ikke lavere enn den prisen du har fått. Da beholder jeg heller bilen. Har ingen behov for å selge Dessuten så blir bilen mest sannsynlig solgt og overlevert etter helga når jeg kommer hjem fra Østersund Som jeg skrev til deg tidligere, du får ha lykke til med jakten på en ANNEN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 One last bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå