Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ivertfall veldig lyst å gå ut i garasjen å jobbe litt med E23'n min nå :D bare så synd jeg er på nattevakt :P

Skrevet
Her snakker vi Moe :) morsomt og se at du hvertfall kommer deg ut i garasjen, du vinner nok denne runden.....

Ja, er godt med litt fremgang selv om det er aldri så lite. :)

Det viktigste er ikke å vinne men å delta sies det, for kommer man egentlig i mål med slike ting? ;)

Jeg fikk ivertfall veldig lyst å gå ut i garasjen å jobbe litt med E23'n min nå :D bare så synd jeg er på nattevakt :P

Godt å høre, har vært litt stille fra din side også i det siste! :)

Skrevet

Alt ser selvsagt flott ut som vanlig, men hadde egentlig lyst til å berømme deg for den planen din ang luftfilterhuset. Den støtter jeg 100%

God plan! Stå på videre, og slutt med det tullet med å drøye bildeutlegginga ;) Vi vil ha bilder ASAP, hehe..

Skrevet

Godt å høre, har vært litt stille fra din side også i det siste! :)

Mange andre prosjekt som må prioriteres, + vannvittig mye jobb i sommer, tror jeg kan regne fridagene mine på en hånd de siste 2 mnd :P

Venter fortsatt på senkesettet som er bestilt for 2 mnd siden, vil tro jeg får litt motivasjon når det kommer :D

Skrevet
Følger med her :)

Supert! :applause:

Mange andre prosjekt som må prioriteres, + vannvittig mye jobb i sommer, tror jeg kan regne fridagene mine på en hånd de siste 2 mnd :P

Venter fortsatt på senkesettet som er bestilt for 2 mnd siden, vil tro jeg får litt motivasjon når det kommer :D

Kjenner til det der, desverre.. :(

Hjelper litt på motivasjonen å få nye deler, ja! :)

Skrevet

Dette blir gammelt sladder, men den røde vogna blei observert for ett par uker sia nattestid på vei hjem fra Bukta. Og dagen etter med hjulspinn ut fra Biltema ;)

Må si den pynta godt opp i trafikkbildet :D

Skrevet

Det kan stemme, hadde prøveskilter på den da :)

Småsprek bil så den rev seg jo lett løs på det våte føret, hehe!

Vanskelig ikke å la 218hk strekke litt på beina når man er ute og koser seg.

Bilen stakk seg som du sier litt ut ifra det ellers så grå trafikkbildet, med fargen og utseendet sitt.

Ellers så kom det jo en og annen bort og slo av en prat og kikket litt på bilen iløpet av helgen. :)

Skrevet

Hadde jo glemt å legge ut bilde av den siste clutchplata jeg kjøpte.

Den kommer fra http://www.bakaxel.se og ser da bra ut den!

CIMG4473.jpg

CIMG4474.jpg

Har ikke noe hastverk med å bytte den, skal få motor opp å gå skikkelig før jeg orker å rive ned girkassen.

Kanskje lamellen jeg bruker nå til og med "går seg litt til" etter en stund, who knows..

Skrevet

Varmkjørte motoren og tok meg en rolig prøvetur opp gata her i dag.

Har ikke mappet den så bensinmappet er helt på trynet, kan ikke dra på skikkelig enda.

Bare halv gass og ikke særlig turtall, digitalkameraet ødelegger lyden så det blir bare en liten teaser.. :wink:

SNURR FILM!

Har eksoslekkasje mellom topp og grenrør, samt dårlige foringer i dynamofeste så reima gnisser litt..

Er diverse vacumslanger og tomgangsregulator som ikke er montert enda, så litt falskluft også! :oops:

MEN, det begynner jo så smått å komme seg nå. :D

Skrevet

Nå sitter jeg og koser meg med pizza, prøver fortvilt å mote meg opp til å gå i garasjen etterpå. :roll:

Takket nei til å jobbe overtid i dag for jeg hadde planer om å få gjort noe med bilen, så vi får se da! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...