///MoePower Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Skikkelig godlyd ja . Må være spesielt artig når en vet at man har gjort alt selv .///P Lyden er ikke så gærn nei, kanskje litt "bråkete" for noen men jeg liker det. Litt av gleden er å ha gjort ting selv, det blir det erfaringer av til nye prosjekter. Tanken på at du gir opp E23 karosseriet er fælt Finn deg heller ett bedre E23 karosseri da, for dette er jo sjef, E24 er jo tøft det også, men det er jo dette karosseriet jeg synes din motor hører til! Det må jo være rått å ha en stor tung E23 med mye gamp? De må jo være en drøm på sladd også?Mvh Håkon Har ikke gitt opp E23, bare akkurat denne pga. mye rust og generelt dårlig stand. Hvilken bil jeg ender opp med kommer egentlig helt ann på hva jeg finner.
kevine30 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 steika bra jobb du har gjort LIKER. alt strøkent og ikke overdrevet
Paulus Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Neimensvarteih%&/(¤#da . Gikk det bra med deg? ///P
staM Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Er ikke dette den som ble slengt av en henger i en annen historie her på forumet da?
Pedi Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Er ikke dette den som ble slengt av en henger i en annen historie her på forumet da? Var vel ikke på vintertid det? Husker gjerne feil jeg... Men uansett så er det nok heldigvis ikke denne trådens E23....
Paulus Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Er ikke dette den som ble slengt av en henger i en annen historie her på forumet da? Var vel ikke på vintertid det? Husker gjerne feil jeg... Men uansett så er det nok heldigvis ikke denne trådens E23.... Jo, det er nok dessverre denne trådens E23 ja... Håper Marius ikke skadet seg i rundkastet... ///P
Pedi Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Det er vel ikke skilter på denne bilen heller, right?
///MoePower Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Det går selvfølgelig bra med meg, da det ikke er min bil som er avbildet lengre opp her! Men det er/var en forumbil for noen år siden, og kan ligne litt på min bil ved første øyekast. Bilen det er snakk om som veltet av en henger er blå, denne veltet lenge før den tid. Datt over bildene på PC'n her nå og la de like gjerne ut, noe det ble respons av!
haybimmsen Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 slikt må ikke du gjør, skjære i hjerterota slike ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå