Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Hei hadde egentlig ikke tenkt å legge ut ett "prosjekt" av denne bilen, men den begynner jo å se litt spesiell ut, så hvorfor ikke... I Mars kjøpte jeg meg en e34 525td, manuell. Ikke tds, så det er 116hk, men skal vel gjøre noe med det løpet av sommeren håper jeg. Jeg legger ut litt bilder av det som har skjedd og hvordan den ser ut nå Bilde fra annonsen som du ser er den litt kræsjet på forskjermen, var sånn på andre siden også, + døra der da. så det måtte byttes Skinninteriør. Baksetene er fra sedan, så de passet heller dårlig. Disse er til salgs nå! (viewtopic.php?f=14&t=194236) M-parallel felger. Bakdekkene måtte byttes. Fikk hentet bilen. Skjermer og dør er skiftet, så den ser ut som et fargekart ja... forresten, dempere og fjærer er ruin igrunn, så den er utrolig lav og ubehagelig å kjøre. feriestuk motoren! Monterte ett nytt senkesett som fulgte med, og med nye bakdekk fikk jeg på felgene. Høyden ble jo grei, men demperne er fortsatt dårlige. så kjøpte jeg skjermer, dør og bakfanger i rett farge det ble slik:) lakkerte frontfanger! så fant jeg denne takgrinden på låven, fra en volvo 245. og pga at det er veldig mange e34 touring i bygda bestemte jeg meg for å gjøre noe litt annerledes litt sveising og kapping så blir det bra fikk meg et panser! pusset det ned.. melkespann, kjelke, gammel koffert og trekski m/staver ! sånn er den nå gul lyktefilm har kommet og blir montert idag forresten! Har fortsatt mange planer for den, så kommer vel til å legge inn flere bilder underveis
OJR Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Knalljtøft, erlend! Får prøv på kvithjula æn dag.. Karr kjøft du løktfilmen?
bj0rnar88 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 var mye tøffere en jeg trodde den skulle være da jeg gikk inn på siden! råeste var takgrinda
Haakjin Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Steike Erlend Jeg er imponert over innsatsen din, driit rått med ratlooken, du gjør det helt rett. Om det er noe jeg vill ¨klage¨på så er det gatebilklistermerke på fangeren og at skilte henger skeivt
wicky124 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 tror skiltet henger skeivt med vilje?gir den akkurat den "shabby" looken han er ute etter...
Iv3rs3n Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 tror skiltet henger skeivt med vilje?gir den akkurat den "shabby" looken han er ute etter... +1 Her er det meste gjort riktig.. Litt enig med Håkon angående det lille gatebil stickeren..
Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 bra dere liker det Vi prøvebytter når jeg får lappen Olav Steike Erlend Jeg er imponert over innsatsen din, driit rått med ratlooken, du gjør det helt rett.Om det er noe jeg vill ¨klage¨på så er det gatebilklistermerke på fangeren og at skilte henger skeivt Skiltet henger skeivt med vilje ja, ser jo shabby ut gatebilklistermerke ser hvertfall shabby ut, men det er jo lett å fjerne om jeg gidder... Har montert lyktefilmen nå, jeg syntes det gjorde seg! Skal ha på slik kryss over lyktene igjen forresten. Muligens skaffa meg volvo 940 leppe til frontfangeren også (ja, VOLVO) bilder: har lyktefilm til grøftlys også, så må skaffe meg det Har dere flere tips til "rat look" da? )
Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 huhu, må nesten være mulig å gjøre den til "normal" stand igjen da
bmwe_e36 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 hehe, skru av panseret og bare lag et par høl i det for eksempel
Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 tror ikke det planer: - mer senk (foran hvertfall!) - volvo 940 leppe under frontfangeren - anlegg. Muligens pioneer 6000 watt sub av noe slag. - Diesel tut - få mere hk ut av motoren - skinnseter bak. osvosv... tips?
Haakjin Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Lavere å kanskje noen kantfelger? Skrudde bbs felger elns?
OJR Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Om den kler MIM hjula, Erlend, så blir vi vel enig om en god pris i baksetet ei helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå