Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Lavere å kanskje noen kantfelger? Skrudde bbs felger elns? HAHA, er ikke rik jeg heller Men skal prøve på MIM hjul hvertfall ;D og den skal bli lavere!
Haakjin Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 TOSK Erlend! Du har fått deg offshore lærlingeplass gjennom Statoil! Så du er rik nokk til det du når du bor hjem til mor
jonase46 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 hvis du vill dra den helt ut, så brenn opp baksetet så det bare er ramma igjen så sett det inn.. heng rustat kjetting i fronten.. å sett klistremerke med "NO fat girls, car will scrape" i bakruta å senk den MAX!
Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 vil ikke dra den HELT ut nei, skal være mulig å få den tilbake til normal stand! men det siste kan jo vurderes, etter jeg har senket den mere
GøranSB Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Dette har jo faktisk blitt veldig bra, erlend! Kommet seg veeldig siden du kjøpte den
jonase46 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 skal få satt ett sånt klistremerke på min bil meget tøft att noen lager bilen sin om til ratlook! digger den stilen! men få på noen kant felger med skikkelig strekk i dekka
Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 hehe Skal prøve på noen hvite MIM Rimini i morgen tror jeg. får se om det blir rått
Erlendmelk Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Har kjøpt meg Volvo 940 leppe nå, har prøvemontert den... det gjorde seg! Skal lakkere imorgen, kommer bilder da
Erlendmelk Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Da har jeg montert en nylakkert Volvo 940 leppe under frontfangeren, + hadde på kryss over lyktene. Bilder: tilbakemeldinger?
Iv3rs3n Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Overraskende passform på den 940 leppa Fjern ene langlyset kan også være en ting å kunne gjøre, evt lakke ene nyra svart, å så såg jeg på et bilde her om dagen av en e30 med rat look, han hadde knæsj baby blå lyktering istedet for crome.. Var ikke så gæle som det kansje høres ut som men..
Erlendmelk Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Godt gjort at 940 leppa passer så bra ja, kanskje et hemmelig samarbeid? Takk for tips, må vurderes !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå