Erlendmelk Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Kult konsept, men det er favorittfargen min på E34 Touring du har her, så det er synd å trashe den til egentlig... Har ikke gjort det da, har fortsatt det gamle panseret liggende, så det å få den tilbake i normal stand er fort gjort
Erlendmelk Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Jeg kjøpte min hos Realcar sin stand på Rudskogen. Kunne ikke finne akkurat denne potten på nettsiden deres, men om du ser her: http://shop.klracing.se/sv/artiklar/avg ... index.html så selger de potter med bend nedover Her kan du velge størrelse og div. Billigere er det også !
OJR Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Har du org bakparti av eksosanlegget, erlend? TDS'n ble ikke godkjent med tut!
Erlendmelk Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 har ikke noe originalt eksos, gruer meg til EU :s
Haakjin Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Gratulerer ja Erlend, imponert nokk engang over hva du har fått til te lappen
Erlendmelk Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Gratulerer ja Erlend, imponert nokk engang over hva du har fått til te lappen Tusen takk!!!! fyfaen god følelse å ha lappen Har funnet ut at volvo-leppa er for lav, tar nedi mange plasser.. men det er care Har vært og prøvd på MIM-felger nå. Jeg tror at det blir tøffere, men nå er det for mye gummi på de etter mi mening. Så vi får se hva det blir til.. hva tror dere? BILDER: FØR: ETTER: (ikke klag over mitt fine feriestuk!)
Ziroh Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Syntes faktisk de gamle felgene kledde bilen litt mer med det "stuket". Men om du skal gå for de nye, så kjøp mindre dekk
Erlendmelk Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 er veldig usikker dumt att dekkene på MIM felgene er helt nye :/
H_Vatn Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 hvilken dim er det på mim hjula nå? jeg hadde 215/45 på de og det var bra. må få ned bilen fram så blir det bra:P og kast av noe dritt på taket så blir den litt finere er min mening;)
OJR Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 235/45, Halfdan. Lite strekk og mye gummi, men takka ikke nei når jeg fikk de gratis.
Erlendmelk Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 hvilken dim er det på mim hjula nå? jeg hadde 215/45 på de og det var bra. må få ned bilen fram så blir det bra:P og kast av noe dritt på taket så blir den litt finere er min mening;) Må ned foran ja, absolutt
APedersen Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Jadda se der, digger de hjula der, og i hvertfall på E34, men de forrige kledde også bilen godt til dette stuket som Ziroh sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå