Gå til innhold

Erlend's BMW e34 525td "RAT look" DIVERSE 20.des side 10!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kult konsept, men det er favorittfargen min på E34 Touring du har her, så det er synd å trashe den til egentlig...

Har ikke gjort det da, har fortsatt det gamle panseret liggende, så det å få den tilbake i normal stand er fort gjort :)

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gratulerer ja Erlend, imponert nokk engang over hva du har fått til te lappen :D

Tusen takk!!!! fyfaen god følelse å ha lappen :) Har funnet ut at volvo-leppa er for lav, tar nedi mange plasser.. men det er care :)

Har vært og prøvd på MIM-felger nå. Jeg tror at det blir tøffere, men nå er det for mye gummi på de etter mi mening. Så vi får se hva det blir til.. hva tror dere?

BILDER:

FØR:

DSC00764.jpg

ETTER:

DSC00765.jpg

(ikke klag over mitt fine feriestuk!)

Skrevet

hvilken dim er det på mim hjula nå? jeg hadde 215/45 på de og det var bra. må få ned bilen fram :) så blir det bra:P og kast av noe dritt på taket så blir den litt finere er min mening;)

Skrevet
hvilken dim er det på mim hjula nå? jeg hadde 215/45 på de og det var bra. må få ned bilen fram :) så blir det bra:P og kast av noe dritt på taket så blir den litt finere er min mening;)

Må ned foran ja, absolutt :P

Skrevet

Jadda se der, digger de hjula der, og i hvertfall på E34, men de forrige kledde også bilen godt til dette stuket som Ziroh sa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...