Djwik Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 er på førersiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ta av dekslet under rattet. så er mye gjort Jeg tok bare av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 er det noe triks får å ta av det indre får jeg skrudde ut skruen ved rattet å den under også 2 skruer bak den lille teppe biten er det flere skruer for det sitter fortsatt som faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 noen som har et m-tech eller m5 delskinn intreør evt bare fører stol. hadde vert fint med et som hvar likt da sete puta er utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Hvis jeg forstår spørsmålet rett så trekk dem fra dørlistene og gjenom dekselet til høtaleren ved føttene på venstre side. Ta ut hanskerommet og legg kabelen på baksiden av hanskerommet langs veggen (ser med en gang vad du kan legge de langs). Før dem så rundt, slik at du kommer inn i midtkonsollet fra siden bakfra. Der er det vel et deksler som hører til midkonsollet, men som kan tas av ved å skru av to skruer. Da er det bare til å stappe ledningene in der, og du vil få tak i dem der cd spilleren er. Letteste er å være to, slik at den ene stapper ledningene opp i midtkonsollet, mens den andre tar imot. Er det på høyre side er det samme greien, da bare dytter du dem opp under nedenfor rattet. Hvis du fatter Litt vanskelig å forklare. Edit: Hvar vist endek før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 virker litt tungvint men jeg skal gjøre et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Det er ikke noe problem, du løsner bare hele panelet der spiller og obc er festet da kommer du til å trekke kabelen opp fra hvor som helst på/ved/uner midtkonsollen den plata sitter med 4 skruer, er litt leamikk å ta den ut å sette den inn igjenn men ikke vanskelig :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg har lagt signalkablene langs med tunnelen begge gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 åssen er det med dynamo til går 520/525/535 om verandre om motoren er 12ventilert? dynamoen min er gåen den bare utgir 10volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 noen som veit hvor jeg får tak i center koppene til orginale bbs felger jeg mangler alle koppene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 driver å tar ut dynamoen på bmw'n å har fått løsnet den tatt av kabler å det men sliter litt med den nedre bolten har fått av muttern men får ikke ut bolten jeg lurer på om jeg må bruke spett får å få pressa den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 her har du ihvertfall 3 stk, tror det er disse du trenger http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29460609 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 er nesten riktig er disse jeg må ha til mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 da har jeg fått reparert dynamoen på bilen så nå lader den igjen måtte bytte ut spenningsregulatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 har fått ordnet meg med et sett med sorte M contour tror de er orginale mulig de er replika er ikke sikker men uansett er de bedre enn de jeg har på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå