Gå til innhold

min Bmw e34 535i nye felger se side 3

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det noe triks får å ta av det indre får jeg skrudde ut skruen ved rattet å den under også 2 skruer bak den lille teppe biten er det flere skruer for det sitter fortsatt som faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår spørsmålet rett så trekk dem fra dørlistene og gjenom dekselet til høtaleren ved føttene på venstre side. Ta ut hanskerommet og legg kabelen på baksiden av hanskerommet langs veggen (ser med en gang vad du kan legge de langs). Før dem så rundt, slik at du kommer inn i midtkonsollet fra siden bakfra. Der er det vel et deksler som hører til midkonsollet, men som kan tas av ved å skru av to skruer. Da er det bare til å stappe ledningene in der, og du vil få tak i dem der cd spilleren er. Letteste er å være to, slik at den ene stapper ledningene opp i midtkonsollet, mens den andre tar imot. Er det på høyre side er det samme greien, da bare dytter du dem opp under nedenfor rattet. Hvis du fatter :P Litt vanskelig å forklare.

Edit: Hvar vist endek før meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem, du løsner bare hele panelet der spiller og obc er festet :) da kommer du til å trekke kabelen opp fra hvor som helst på/ved/uner midtkonsollen :) den plata sitter med 4 skruer, er litt leamikk å ta den ut å sette den inn igjenn men ikke vanskelig :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å tar ut dynamoen på bmw'n å har fått løsnet den tatt av kabler å det men sliter litt med den nedre bolten har fått av muttern men får ikke ut bolten jeg lurer på om jeg må bruke spett får å få pressa den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...