Gå til innhold

Hvilken størrelse bør man ikke overskride på dekk/felg E46 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, skal bestille meg felger og dekk til min E46 (2004), og lurer på hva slags størrelser og dimensjoner på dekk og felg man ikke bør overstkride. Vil jo beholde mest mulig av komforten som er i disse bilene : ) Og ikke skrape opp hjulbuer og skjermer.

Skrevet

hei! kjører 8,5x19 fremme og 9,5x19 bak på min e46 med 235 dekk fremme og bak. utrolig tøft stuk og har aldri subbet :)

Skrevet

Jeg kjører 8,5X19 foran og 9,5X19 bak med 235 foran og 255\30-19 bak.Tar i bak pga det er ET48 rundbaut, så jeg kjører med 5mm spacer bak, men det ser bare utrolig tøft ut ;) Komforten er god den, men det avhenger av dekka du har mye og.

Skrevet

Jeg kjører 8x18 m/225/40 på min E46 320 DAT M. OK komfort, men hadde skulle jeg hatt nye hjul, ville faktisk gått for 17" pga komfort. Kommer jo også veldig ann på hvilke veier du kjører på. Her er det håpløst dårlige veier...

Summa summarum blir det en vurdering på komfort vs utseende. De som synes 19" er komfortabelt på E46 må enten kjøre på svært gode veier, eller ikke ha så høye krav til komfort...

Skrevet

hehe ja.. hadde vært ålreit med 18 ", men lurer på å gå for 17, kanskje til og med noen stilige orginale bmw 16 " felger. Er ikke de beste veier utti østfold her heller dessverre : p

Så er det noen skal selge noe slikt, send meg en pm : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...