Gå til innhold

TS: M52B25. Må vekk, helst på dagen ! Billig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du bruker ledningsnettet og hjerne fra m52'n som jeg skrev,noe du kan om e34'n er en 95 modell da denne har ewsII, så skal jeg like å se åssen du kobler m52 ledningsnettet opp mot e34 motorkontakten :P Er det ikke 95 modell så blir det mere jobb med å flytte over fra m50'n som sagt

Beklager diskusjon i salgstråden din Atlis...se på det som en bump :P

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke noe problem, bare diskuter dere... Men også greit og bli kvitt den snart :) hehehe

Skrevet

Ikke jeg heller :) fått bud på 3500 på kun motor !

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei

Har en 95/96 mod 320 cab,med m52/b20 automat

Kan denne motoren passe rett inn,eller er det mye styr.

Ser Erik er en liten guru på feltet,og passer motoren så byr jeg over på motoren iallefall.

Takker å bukker

Skrevet
Hei

Har en 95/96 mod 320 cab,med m52/b20 automat

Kan denne motoren passe rett inn,eller er det mye styr.

Ser Erik er en liten guru på feltet,og passer motoren så byr jeg over på motoren iallefall.

Takker å bukker

Passer rett over, bare behold det gamle fra din motor så er det ingen problem.

Å det med EWS'en så har jeg utstyr til å programere om denne om bilen motoren blir montert i har EWS. Bare til å endre "Koden" som Bilen sender til ECU'en :wink:

Skrevet

Dette kan selges separat. 3500 for kassa og 3500 for motoren.. førstmann t mølla

Skrevet

Prøver å skrape sammen penger her, skal selge en xbox360 og noe ford deler bla.... Men kan noen skrive NØYAKTIG hva jeg trenger å gjøre for å bruke denne motoren i en 94mod E34 520 touring, er M50B20 som sitter der nå. Kan jeg feks bruke girkassa jeg har?

Skrevet

Er ny med BMW, men planlegger å bytte motor til m52b25 min 96 320i- vil motoren din være "bolt on" leser om problemer med startsperre etc.....

Skrevet

ja det vil være bolt on. Bruker bare motorstyring og tenningslås osv fra din egen. Bare bytte blokk og topp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...