Telcontar Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Noen som har prøvd og fått til BMW Navigation DVD Road Map Europe BUSINESS 2011 ?Jeg har bare brent ut dvd 2, men den funka ikke. Hva er feilmeldingen?
F 11 Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Noen som har prøvd og fått til BMW Navigation DVD Road Map Europe BUSINESS 2011 ?Jeg har bare brent ut dvd 2, men den funka ikke. Hva er feilmeldingen? Medium cannot be read.
Telcontar Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Har lest et eller annet sted at man må skru av tenningen i 5 minutter og deretter på med tenningen igjen. På min bil fikk jeg ikke denne meldingen, så vanskelig å si om det løser problemet (virker dog lite sannsynlig). Mest sannsynlig så må du få oppdatert iDrive'n på din bil, men før du gjør det prøv å brenne ut på dvd + eller -. Altså omvendt det du har gjort først. Kan være kresen dvd leser også. Glemte å si at dvd'en må brennes med lavest mulig hastighet, 1x eller 2x max.
F 11 Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Ok. Oppdatering av idrive må gjøres av bavaria, eller er dette noe man kan "fikse" selv...?
Telcontar Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Autorisert BMW verksted skal kunne fikse dette, altså ikke bare Bavaria. Dessverre ikke noe man kan ordne selv.
brannmester Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Denne meldingen kommeropp hver gang man bytter dvd hos meg, f.eks platen der danmark er, dåmåman slå av alt elektronisk i 5 min (rekker med mindre,man hører elektronikken "kobler ut") Har lest et eller annet sted at man må skru av tenningen i 5 minutter og deretter på med tenningen igjen. På min bil fikk jeg ikke denne meldingen, så vanskelig å si om det løser problemet (virker dog lite sannsynlig).Mest sannsynlig så må du få oppdatert iDrive'n på din bil, men før du gjør det prøv å brenne ut på dvd + eller -. Altså omvendt det du har gjort først. Kan være kresen dvd leser også. Glemte å si at dvd'en må brennes med lavest mulig hastighet, 1x eller 2x max.
brannmester Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 skal du ha business?,min 2007 mod har proffesional.. Noen som har prøvd og fått til BMW Navigation DVD Road Map Europe BUSINESS 2011 ?Jeg har bare brent ut dvd 2, men den funka ikke. Hva er feilmeldingen? Medium cannot be read.
brannmester Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 søker man, finner man kart da, jeg fant en side med alle kart, inkludert fotobokser.......
Telcontar Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Lastet ned BMW Navigation DVD Road Map Europe PROFESSIONAL 2011 forrige uke, skal få brent den ut og se om det virker. Nå har jeg 2010 utgaven i min.
F 11 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg vet ikke, men har pil-navigasjon, noe som skulle indikere buisness...?
Telcontar Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hvis det er denne du har, så har du navi business ja. Og det finnes nye kart til navi business også. Jeg har aldri sett navi business, så jeg googlet bare etter et bilde. Antar at dette er riktig bilde.
Marius321 Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Hei! Har ikke helt peilig på dette, så fyrer løs. Har sånn i min -05 E60, men skulle gjerne hatt kart? Må jeg ha Professional utgaven av BMW Road map da? Og må jeg evt bytte cd/dvd spillern for å få det til å virke?
titansølv Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Hei! Har ikke helt peilig på dette, så fyrer løs. Har sånn i min -05 E60, men skulle gjerne hatt kart? Må jeg ha Professional utgaven av BMW Road map da? Og må jeg evt bytte cd/dvd spillern for å få det til å virke? Har samme navigasjon som marius321. Noen som har en xlink til denne typen navi? Fikk brent en plate av en på forumet, men den virket ikke.
Telcontar Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Hei! Har ikke helt peilig på dette, så fyrer løs. Har sånn i min -05 E60, men skulle gjerne hatt kart? Må jeg ha Professional utgaven av BMW Road map da? Og må jeg evt bytte cd/dvd spillern for å få det til å virke? Har samme navigasjon som marius321. Noen som har en x til denne typen navi? Fikk brent en plate av en på forumet, men den virket ikke. Hvilken navi dvd fikk du brent ut?
LasseTheDude Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Jeg lasta ned en som funker til E65 2003 mod med pro navi system.. Si ifra hvis noen vil ha.. Det er Europa Hi def 2011!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå