titansølv Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Hei! Har ikke helt peilig på dette, så fyrer løs. Har sånn i min -05 E60, men skulle gjerne hatt kart? Må jeg ha Professional utgaven av BMW Road map da? Og må jeg evt bytte cd/dvd spillern for å få det til å virke? Har samme navigasjon som marius321. Noen som har en x til denne typen navi? Fikk brent en plate av en på forumet, men den virket ikke. Hvilken navi dvd fikk du brent ut? Fikk brent ut et image av en 2011 plate med fotobokser som skulle fungere. Når jeg setter den inn får jeg bare opp "medium can not be read". Mulig at softwaren ikke er beregnet for mtt navigasjonssystem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Antar at det er denne du fikk brent ut 'BMW Navigation DVD Road Map Europe BUSINESS 2011'. Det er som nevnt tidligere i denne tråden, to kilder til feil. 1: iDrive ikke oppdatert, feilmeldingen du får indikerer ikke dette, men man vet aldri. 2: dvd leseren takler bare en type dvd plate (pluss eller minus). Skal sjekke hvilken type dvd plate jeg har brent ut til min. Er ikke så veldig mange navi versjoner fra BMW, så de som er ment for e60/61, skal fungere så lenge riktig versjon er brent ut (pro eller business). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Hvis det er denne du har, så har du navi business ja. Og det finnes nye kart til navi business også. Jeg har aldri sett navi business, så jeg googlet bare etter et bilde. Antar at dette er riktig bilde. Har ikke den på bildet. Kun piler slik som bildet til Marius123 viser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Bestilte meg en plate herfra som er på vei.http://www.bmwnavi.eu Hvordan gikk det med denne? Der er vei ikke original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Fikk endelig rota meg til å teste med nyeste nedlastning av Bmw road map 2011 professional. Brente ut i 4x hastighet på en dvd minus plate. Har til nå fungert utmerket, til og med kommet med et par rundkjøringer som ikke var der før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etaten Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hvis det er denne du har, så har du navi business ja. Og det finnes nye kart til navi business også. Jeg har aldri sett navi business, så jeg googlet bare etter et bilde. Antar at dette er riktig bilde. Har ikke den på bildet. Kun piler slik som bildet til Marius123 viser Det er nok pga du har en prefacelift.. Jeg har selv navi business i min, og den har kart, men det er en 2009mod. Tror kartmuligheten kom først på faceliftmodellene når det gjelder navi business.. Utover dette, så fant jeg 2011 versjonen til navi business og har tatt det ned.. Skal brenne i neste uke og se om det funker.. En liten ting: Er det ikke litt rart at Danmark er tatt med i dvd II slik at den ikke er på samme dvd som norden? p.s. Noen som vet om det er fartsboksvarsling på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Ok. Vet du om det finnes noen plate å "ta ned" for min pre-face lift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etaten Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Om du søker i bukta med allerede "bmw road map" så tenker jeg du finner litt av hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Om du søker i bukta med allerede "bmw road map" så tenker jeg du finner litt av hvert Håpte liksom noen kunne gi meg mer eller mindre det nøyaktige navnet slik at man slipper å prøve feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Bestilte meg en plate herfra som er på vei.http://www.bmwnavi.eu Gikk det lang tid fra du bestilte til du fikk platene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Om du søker i bukta med allerede "bmw road map" så tenker jeg du finner litt av hvert Håpte liksom noen kunne gi meg mer eller mindre det nøyaktige navnet slik at man slipper å prøve feil... Første treff ved søk på BMW road map Bare å lese kommentarene så ser du om den fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Funka som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå