SteffenM2 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Heija! Har en diffbrems ifra en E36 320i som jeg vurderer og selge, hvis jeg får et bra nok bud! Den har gått rundt 200tusen. Virket tight og fin, ikke noe ulyder. Har også en komplett 320, dog med gåen toppakkning. Bilen er i en litt mørk blå farge, navnet på fargen skal jeg finne utav i løpet av dagen. Har fire fine dører, med el vinduer foran blant annet, lite/ingen rust! blant annet.. RING på 95 52 17 00 ved interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 pris på diffbrems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Har ikke satt noe pris på den, men takka nettopp nei til et bud på 2000, så du får by utifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 bømp Fått bud på 3000 på diffen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå