Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Samme søppla du fører ut av deg enda.. Du er faen ikke sann! Jeg lovet deg da du lurte meg at jeg aldri kom til å gi meg og det gjør jeg heller ikke! er vel 3-4 år siden handelen vår. Alt som kommer ut fra hullet du har i trynet er rein drittsnakk! Og når du snakket med politimannen som ringte deg her fra nesna da? Da lovet du at du skulle ordne opp og betale det du var skyldig meg.. Sto rett ved siden av da han ringte deg... Ringte vel alle naboene dine, foreldrene dine, søskenbarnene dine for å få tag i deg.. Husker ikke om det var mora eller far din jeg snakket med og dem var helt avisende og ville ikke snakke om det engang, akkurat som om det var dagligdags at folk ringte dem for å få deg til og gjøre opp for deg... Du turte jo ikke engang si at du skulle på acr på sommertreff fordi du viste at jeg var der på det treffet. Og det jeg sa som jeg skulle sende med bilen da den passerte nesna inngikk ikke i handelen engang, det var en front med grøftelys og ett sett meg hjul til e36 som jeg sa du kunne få av meg siden du hadde e36 og jeg ikke hadde bruk for det.. jævla satans IDIOT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Også må jeg jo ikke glemme unnskyldningen din for at du ikke betalte.. Var sammlivsbrud, kjerringa di hadde kasta deg ut osv osv fordi du hadde kjøpt bilen bak ryggen på henne og du var blakk og måtte finne deg ny plass og bo osv osv.... Den historien har jeg hørt fra en annen kar du har svindlet også... Jobber med å finne tak i han så han får komme med historien sin! Har mistet nr hans og husker ikke hva han heter, men skal nok få tak i han på ett vis! Og hvis det ikke ligger noe i det jeg sier, hvorfor skulle jeg da ha holdt i gang opplegget om å få tilbake pengene over så lang tid? Tror du kan spørre hvem som helst her inne om de har noe negativt på meg.. Ikke har jeg behov for pengene heller, men det er blitt en prinsippsak når jeg ser at du gjør det samme med andre folk. Eneste som har noe negativt på meg her er han som jeg kjøpte den e30en av fordi årsavgiften ikke ble betalt som jeg hadde avtalt med han å gjøre. Vi avtalte at du skulle gjøre og det da jeg solgte bilen videre til deg etter så kort tid, det gjorde du jo selvfølgelig ikke.. Jeg hadde bare bilen i 1mnd ca før registerreima røk og da solgte jeg den til deg som prosjekt.. Det var i februar og da var enda ikke betalingsfristen gått ut. så der satt jeg også igjenn med problemer pga deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prohognes Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Bilen er skyldig årsavgift på samt at den står vel ikke registrert på eier, med mindre stjørdal ligger i troms....Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk stemmer det bilen står at det er skyldig årsavgift men den er betalt nå. samt at salgsmelding nettopp er levert inn, grunnet mye tull fra forje eiger som desverre ikke opplyste om alle feil å mangler ved bilen, som skulle være i så bra stand.. ble den ikke levert inn før nå, for jeg var egentlig intresert i å heve dette kjøpet med han turbohognes.. Nå bør du tenke deg litt om mr.Berg!!! Jeg snakket meg deg flere gang før salget og brukte mange timer i tlf med deg før bil salget. Virket som en ærlig og fornuftig mann på tlf. Så når jeg møtte deg i Fauske(så dom som jeg var så kjørte jeg helt fra tr.heim til fauske og du bare noen få mil og ei ferje) så virket du som en helt annen fyr. Ville ikke prøve bilen min heller var bare mest ivrig etter å få komme deg i vei får å rekke den der ferja. Skulle også ha med deg han "Turbo" ekspert kompisen din, men han var ikke med. Enten eksisterer han ikke eller så har han blitt lei av dine bil handler hvor du er ute etter å lure folk for penger. Etter at jeg kom hjem så snakket vi sammen på tlf flere ganger. Var så snill å sendte deg 12stk iridium ngk plugger også som jeg hadde brukte litt. Så kom fredag 27.05.2011, da skulle mine 10.000kr være på min konto fra deg, ut i fra kontrakten vi skrev. Pengene kom ikke. Jeg kontaktet deg på sms og du svarte ikke på d jeg spurte om da jeg lurte på hvor pengene ble av. Sa bare at du var i oslo på møte hadde ikke fått tid til å sett på d ennå osv.... Snakket om at den brukte mye olje og skulle ta komptest. D gikk en uke til og jeg var da ikke lenger interisert i å snakke mer med deg ang feil som du påstod var på bilen du hadd kjøpt av meg. Ingen penger hadde ennå ikke kommet på min konto! Sa at du skulle betale meg pengene snarest før jeg gikk videre med d og før jeg var interisert i å snakke mer med deg. Sjønte at her hadde jeg med en som ikke hadde tenkt å betale meg di pengene som sto i kontrakten vår. Kontrakt brudd!!! Bilen selges som forevist og ingen form for garanti!!! D er tross alt en trimmet bil og da vet jeg fra tidligere at når folk kjøper slike biler og med en sånn kontrakt så kan du ikke holde igjen penger for di om du finner feil på bilen. Det er heller ikke disse feilene på den som du sier! Sa at at jeg hadde skaffet meg advokat og at ville du noe så måtte du ta d med han. Du sa at det var dårlig komperesjon i motoren, brukte liter hvis med olje. Men du fremla aldri dokumentasjon på dette verken til meg eller min advokat. Jeg vet at d ikke var noe feil med den motoren når jeg solgte den. Kom med gyldig dokumentasjon på at motor var i dårlig stand som dårlig komperesjon og stoort oljeforbruk da Thomas!? Og hvis du leser kontrakten vi skrev under så står d: som forevist og uten noe form for garanti! Du har bare å betale di 10.000kr som du skylder med, for jeg har ikke tenkt å gi meg så lett! Og nå som det er flere som har kontaktet meg, så er jeg helle ikke den eneste som har blitt lurt av deg ser jeg! I dag er 05.07.2011 og ingen penger er kommet inn fra deg på min konto!!! Prøvde også med et forlikstilbud på 3500.- og at du skulle få et instrument av meg som jeg hadde sagt muntlig til deg da vi møttes i fauske at jeg kunne sende etter hvis du ville pga pixel feil på km stand. Sendt instrumentet før helga som avtalt med deg via min advokat. Ingen penger på min konto enno fra deg heller. Brudd på forliksavtalen!! Så fikk jeg en tlf fra en som hadde sett bilen min på bimmers.no og autodb.no for salg der. Hadd så at d var Thomas Berg som skulle selge den og så også at d var jeg, Runar Hognes som sto som eier av bilen. Han ringte med med engang får å hørte om jeg var klar over dette og om jeg også var blitt lurt noe han også hadde blitt av deg for en tid tilbake. Da jeg fikk høre d å så annonsene så ble jeg regel rett så sint at d var bra du ikke var i nærheten da sier jeg bare!!!!!! Der står d at d er ingen feil på motor og bruker verken olje eller vann! Du er den personen jeg hater mest her i verden akkurat nå Thomas Berg!!!! Så den forliksavtalen er ikke gyldig lenger og jeg kommer ikke til å gi meg på di 10.000kr som jeg har krav på fra deg. Dette har min advokat snakket med meg om. Og saken går videre til forliksrådet i morgen! Har tatt vare på alle sms og e-mail og mye domumentasjon på sms e-mail og brev mellom deg og min advokat. Send meg dokumentasjon på at du har levert inn bilen og fått bekreftet at motor var i dårlig stand som komptest resultater og høyt olje forbruk da. Du skriver jo også i annonsen når en der spør om komptest,da sier du at d vet du ikke noe om!!!!! Du sa jo til meg at du hadde tatt d og den viste at 2 sylindere var meget dårlige!!!!!!!!!!!!!!!! Dette har jeg dokumentert at du har sagt/skrevet til meg! Den anonnsen er ikke å stole på!!! Du er en løgner og en svindler!!!! Takker for at flere som har hatt dårlige erfaringer med denne Thomas Berg bare tar kontakt med meg hvis ønskelig. Slike folk som Thomas Berg ødelegger for oss som prøver å være ærlige og redelige ved bil handel. Siste ordet er ikke sagt i denne saken!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 I fare for å fornærme noen eller ende opp i en ubehagelig situasjon, så trekker jeg meg ut av intresse for bilen og for saken her. Beklager til selger og beklager til dere om føler dere lurt. Mvh Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prohognes Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 I fare for å fornærme noen eller ende opp i en ubehagelig situasjon, så trekker jeg meg ut av intresse for bilen og for saken her. Beklager til selger og beklager til dere om føler dere lurt. Mvh Morten. Ja det er veldig lurt av deg å gjøre. Vil ikke at du eller andre skal oppleve d samme som jeg, og flere som har solgt/kjøpt bil av denne mannen. Lykke til videre med å finne deg en bil som du kommer til å bli fornøyd med å treffer en ærlig bil selger. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Morsomt at du er innom forumet hver dag Thomas uten at du tør å skrive i tråden din.. Hva er egentlig vitsen med å gjøre seg til kjeltring for så lite? Eneste du trenger å gjøre er å ordne opp etter deg så er alt ute av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Hotell bimmers... Salgstråden med det rare i... Kjært barn har mange navn. anyway, bra dere luker ut idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Morsomt at du er innom forumet hver dag Thomas uten at du tør å skrive i tråden din..Hva er egentlig vitsen med å gjøre seg til kjeltring for så lite? Eneste du trenger å gjøre er å ordne opp etter deg så er alt ute av verden. artig at du syns det e morsomt, eg syns det også.. gidder itje skriv så veldig masse her inne.. forøvrig steffen, den bmwn du sendt oppover tell meg, va den i så fin stand så du ga uttrøkk før når eg kjøpt den? med henhold til rust osv? å en anna teng, låg salgsmeldinga i hanskrummet som den sku ha gjort? så før å sei det sånn, eg har aldri vært eigar av den bmw.. du hadd itje omregistrert biln, va vel en av årsakan tell du vart opprengt av farn tell han gamle eigarn, så så vidt eg veit så e den biln enda registrert på farn tell han gluntn.. farn dreiv å rengt å rengt deg men du svara itje.. så du har vel noen svinn på skogen du også steffen.. den i familien min som du ha rengt, som berre flirt å sa at du aldri kom tell å få penga av meg, den har eg løst å vette kem e?? men det kan du itje svar på så det bli jo egentlig berre oppspinn det du kommer med her.. når du itje kan kom med fakta så syns eg faktisk du burde hold deg før go før det.. du har nu nummer mitt i annonsen her steffen, du e hjertelig velkommen tell å reng meg.. så kan vi heller snakkes på tlf, sånn som voksne gjør, å itje sett å skriv på et tastatur inne på et forum, det bli litt barnsli e nu mi meining.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Om det var omfattende rustskader på bilen så var det mer en jeg viste om.. Du klaget aldri på det. Eneste unskyldningen du hadde var samlivsbrudd osv osv osv osv.... Jeg hadde eid bilen i kun 3 uker før regreima røyk og da bestemte jeg meg for å selge den slik den sto og da ble uheldigvis du kjøper.. Grunnen til at den ikke ble omregistrert var at jeg reiste i nordsjøen på jobb like etter handelen, men tar på meg det at jeg burde fått inn salgsmeldinga der og da.. Grunnen til at selgsmeldingen ikke ble lagt med bilen var så enkel at det var min sikkerhet på at du skulle gjøre opp for deg, noe som selvfølgelig ikke skjedde. Du solgte bilen videre og lurte han nye eieren trill rundt.. han ble stiiende med fraktkostnadene som du skulle betale og da var det også samlivsbrud osv osv som var unnskyldningen. Ang hvem i slekta di som lo av deg så spiller ikke det noen rolle, men det er en du også var/er skyldig penger.. Men jeg kan snakke med personen igjen å høre om det er greit at jeg nevner navnet.. Det viser seg om og om igjenn at det er veldig mange rundtomkring som har lite til over for deg, men du legger all skyld over på andre.. Burde gå opp ett lys for deg snart... Å prate med deg på telefonen? Jeg ringte deg minst 2 ganger pr uke i sikkert 2 år uten å få tak i deg.. Du svarte ikke på pm, sms, mail.. Fikk kun sms av deg noen få ganger der du lovet og ordne opp, men du måtte bare få ordnet deg ny plass og bo først... Jeg synes det er på høy tid at du som person blir offentliggjort slik at ingen går i fella di flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Grunnen til faren ringte meg var den ubetalte årsavgifta som vi hadde avtale om at du skulle betale!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Du kan jo starte med å gjøre opp for bilen du selger her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prohognes Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Du kan jo starte med å gjøre opp for bilen du selger her.. Vil bare si at æ itj gir mæ før æ har pengan min Thomas!! Betal snarest, ellers så bli æ å må ta mæ en tur. Du sei at du har "overhalt" d som trengtes på motoren, men ingen bevis på at d e gjort! Sjønne itj kor dum d går ann å bli æ. Motorn hadd ikke dæm feilan du påsto når æ overlevert den te dæ. Kontrakten e uansett klar, uansett feil som måtta vær, så har du skreve under på som forevist og uten noen form for garanti!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Mene hvordan går det me salget då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prohognes Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Mene hvordan går det me salget då [/quFår dra å hente felgene mine etter som jeg ikke har fått alle pengene. Eller hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå