johnja Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Vurderer og selge M88 motor med gearkasse, styreenhet, ledningsnett, grenrør osv. Da jeg ser at tiden ikke strekker til for det jeg hadde tenkt, kan det jo hende at det er noen der ute som vil ha dette til en vettu pris. De som er intr. må gjerne komme med bud, jeg selger ikke under 15` tlf 92424141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 hvordan stand er den i?? er den komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Den er i meget bra stand, og helt komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Jeg skal ha den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Må være tidenes raskeste salg her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Ja det må det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 tja det var vel å ta litt hard i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Jeg kjøpte glasstakluke til e28 av Johnja her tidligere i vinter og det var vel ca 20 min etter anonnsen var lagt ut... Sendte han også pm på en m30 motor tidligere 3 min etter anonnsen var kommet ut, men da var den solgt for 1min siden.. Stort pluss til Johnja.. alltid og stole på, rask levering og ikke minst gode priser og kvalitet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 men nå står den hos meg hehe havarert var den og når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 men nå står den hos meg hehe havarert var den og når jeg kjøpte den Det er da enda godt du har en Hyundai i backupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 denna kom i garasjen lenge før den kom i hus hehe blir nok som ny igjen denne (med ladetrykk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå