Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et sett med ålreite 17" wolfrace hjul liggende, med greie dekk på. har også et sett med magnesium felger, opprinnelig til toyota levin, som kan også selges for rett pris. passer vel e30 uten altfor mye pes:-)

53x8kezor9l3j0a7n3tn.jpg

i2hj2se7ctiws14jgcsu.jpg

xbf6kd0lhycwx6wvs3de.jpg

Skrevet

bmwkizn: skjørtene er felles for alle e36.

JaJøss: de var til 325 coupe tror jeg, er bare ikke et sett, er noen ekstra dempere i god stand. fikk dette settet på kjøpet når jeg kjøpte en e36 for litt siden, er vel mest egnet for banebil/prosjekt bil, da jeg ikke har tuv papirer på det, men skal være nummer på alle delene, så sikkert mulig å ordne. husker ikke type, kan evt sjekke det opp hvis interesse. pris? 1500 for hele settet, da det kun opptar plass.

kjexx: hb over 2000 for felgene? bare en skikkelig vask så er de bra, kan evt legge opp bilder av de hvis du ønsker det.

motocross4: har du fangere til e34?

Skrevet

Jeg trenger M3 fangere til E36 Touring'en min. Hva er pris, tilstand og farge på dem? Jeg kan komme til Skien om to uker, ettersom jeg er i Nord-Norge frem til det.

Skrevet

Kjexx: har ikke grill eller bakrutesenker desverre, jeg skal prøve å få lagt opp bilde av felgene i kveld:-) sorry, vært litt opptatt i det siste serru, hus og stall og slikt som tar tid gitt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...