M-poweer Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Er på jobb offshore i 10 dager til, kommer tilbake om bilen ikke er solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Står bilen i bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 bilen er ikke til salgs lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 ikke til salgs nå heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Er under ombygging til turbo, så er ikke til salgs med det første nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Turbo-bygg er så mye styr, du blir aldri ferdig! Selg den heller til meg du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Gi meg en pm om du ombestemmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Turbo-bygg er så mye styr, du blir aldri ferdig! Selg den heller til meg du hehe, du har nå fått tilbudet om å kjøpe bilen 1 gang før Bilen skal være ferdig til helga, å da har jeg vært 10 dager offshore siden sist kommentar i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 er det mtech 1 sideskjørt , de som ikke går helt opp til hjulbuene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 er det mtech 1 sideskjørt , de som ikke går helt opp til hjulbuene? det har jeg liggende ja, strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 ikke nett nå, men har en haug med deler som jeg sikkert utpå høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 okei, da kan du evt. holde av til meg, så vet du at jeg vil ha sånne sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå