BMWforalle Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Ny pris for mitt vedkommende var 34.000. Min prisantydning er 22.000, men kom gjerne med bud så kan vi kanskje bli enig. Markedet bestemmer prisen. Beskrivelse Felgdimensjon er 8,5 x 19 og 10 x 19. Foran: ET 35, bak: ET 32 Dekkene som sitter på er Good Year Eagle F1 Asymmetric. Dekkdimensjon er 235/35/19 og 265/30/19 Link til produsentens internettside: http://www.rh-alurad.de/felgen.aspx?des ... id=8&fp=42 Dette er tredelte felger av meget god kvalitet. Felgene er brukt ca. en uke og er kjørt ca. 50 - 60 mil. Det er selvsagt ingen skader på felgene. De selges utelukkende fordi vi på grunn av litt bedre komfort ønsker å kjøre på 18" felger. Jeg har selv montert og demontert felgene for å unngå skader i bolthullene. Dette er felger som kan benyttes på andre biler dersom adapterne byttes. Har du noe å spørre om er det bare å ringe eller sende SMS på tlf. nr. 970 19 657. Felgene bør helst hentes hos selger, men transport kan evt. vurderes.
BMWforalle Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Felger og dekk ligger og venter. Kom med bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå