Chad Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Hei! Har et nokså stort problem! Vet ikke hvordan det har oppstått, men småstein eller noe lignende har komt nedi sprekken der vindue går opp og ned.. Ville gjerne fått disse ut gaaanske fort nå som de ligger å riper opp vinduene mine! Dette er snakk om en 520i e39 sedan 98'.. Må jeg opp med hele døra eller er det noen tricks for å få til å slippe det? - Chad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 tror ikke det hjelper å bare ta av lista, så dørsida er kanskje like greit å ta av. Det er ikke så vanskelig ( ett par få skruer og noen klips du løsner panelet fra festene). Kanskje du da når tak i steinene? Har du airbags så koble fra strømmen før du begynner å bevege på ting Ser du i bilstero tråden, ligger det info om hvordan du får dørpanelene av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Ta av listen fra ved vinduet, så snur du bilen opp/ned og rister den til steinene ramler ut Hehe. neida Du må nok plukke av dørtrekk på innsiden og se om du finner steinen der, eventuellt prøvd å stikke noe ned mellom glasset og pakningen og prøveå dytte vekk steinene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Takker! Jeg dro av dørtrekket, gikk feilfritt med bruk av hendene:p og et skruhjern! Tog en våtklut å vasket litt over dem, nå er dørtrekket på og det riper enda, FUCK THIS! Jeg får riis bilglass til å helsote vinduene ! Kommer det riper i sotingen er det ikke min feil, men garanti er det på sotingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Takker! Jeg dro av dørtrekket, gikk feilfritt med bruk av hendene:p og et skruhjern! Tog en våtklut å vasket litt over dem, nå er dørtrekket på og det riper enda, FUCK THIS! Jeg får riis bilglass til å helsote vinduene ! Kommer det riper i sotingen er det ikke min feil, men garanti er det på sotingen! GARANTI 2+2=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå