///FredriK.S Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Hei. Har fått inn mitt nye 60/40 senkesett fra FK. Og har hørt fra et par stykker at med selv 60/40 så blir den litt høy foran. Senkesettet som jeg har kjøpt følger det med tuv papirer og jeg skal godkjenne dette hos biltilsynet. Det jeg tenkte på da var å sette på senkeskåler foran for å få den litt lavere (10mm) Tror dere at dette er noe biltilsynet klarer å finne ut av? Kommer den til å bli så lav med dette at den ikke klarer den "reglen" med at man ikke skal være lavere enn 11cm på det laveste punktet på bilen? Setter stor pris på svar, da jeg er veldig usikker anngående dette -Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 er jo bare og vise uten senkeskåler så den går gjennom, så montere skålen senere, blir du stoppet og de legger seg opp i høyden som de har målt er feil så sier du bare at den er satt seg pga de var helt nye når du viste den. eller bare montere skålen, de ser garantert ikke at den ikke er org. del. men det var høyden da, hadde 55/35 senk med dempere og 10mm senkeskåler foran på denne for en del år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Takk Så da ikke så halvgalt ut det der da, men som man kan se, som jeg også fryter, er at den blir lavere bak enn foran : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Coilovere da justerer du sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 vet, men har alt kjøpt inn alt som trengs, og coilovers blir for dyrt hvis man skal ha noe som holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå