Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 92 318 delebil som sikkert har en og annen del som fortsatt er brukendes..

Den er grønn av farge, med takluke..

Spør i veg så kanskje jeg har det du trenger.. går billig :P

Skrevet

Har stoffdeksler, ikke armlene.. har vel mansjetten til girkula, men kula som stod i var en jalla ettermontert alu sak :P

Skal sjekke tilstand på a-stolpene så fort som jeg får tid :)

Skrevet

Stoffdekselene var jo litt skitne, men sikkert ikke noe som ikke går bort med litt skuring ;)

Kan ta bilder om ønskelig

• 1 month later...
  • 5 months later...
Skrevet

Bumber denne her da bilen ganske snart går på skroten.. Er ikke så fryktelig mye som er så mye å ha igjen, men det er da verdt et forsøk å spørre :)

Vurderer også å selge en kopi m3 front som er ny med sånne gt splittere eller hva det heter. Denne må eventuelt hentes. Selges om budet er rett :

Forresten, send PM da jeg er lite flink til å sjekke denne tråden..

Bilen er også en grønn sedan med ubrukelig bakluke, uten lykter og panser og slikt.. Den har takluke som jeg mistenker har vert elektrisk en gang i tiden.. Senkesettet er solgt.. tja, gidder ikke ramse opp mer.. dere får spørre :P

• 1 month later...
Skrevet
Bumber denne her da bilen ganske snart går på skroten.. Er ikke så fryktelig mye som er så mye å ha igjen, men det er da verdt et forsøk å spørre :)

Vurderer også å selge en kopi m3 front som er ny med sånne gt splittere eller hva det heter. Denne må eventuelt hentes. Selges om budet er rett :

Forresten, send PM da jeg er lite flink til å sjekke denne tråden..

Bilen er også en grønn sedan med ubrukelig bakluke, uten lykter og panser og slikt.. Den har takluke som jeg mistenker har vert elektrisk en gang i tiden.. Senkesettet er solgt.. tja, gidder ikke ramse opp mer.. dere får spørre :P

Fortsatt bilen?

Skulle gjerne hatt beltelåsen til førersete :)

Skrevet

Bilen har nok blitt spiker :/ tror ikke jeg plukka ut beltelåsen, men kan se etter i mårra

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...