asv Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Har en 92 318 delebil som sikkert har en og annen del som fortsatt er brukendes.. Den er grønn av farge, med takluke.. Spør i veg så kanskje jeg har det du trenger.. går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Jeg trenger grill og bakrutesenker. Er det noe du har eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Dessverre, dette har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Innvendige stoffdeksler til A-stolper, midtkonsoll med armlene og girkule med mansjett? Anything av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Har stoffdeksler, ikke armlene.. har vel mansjetten til girkula, men kula som stod i var en jalla ettermontert alu sak Skal sjekke tilstand på a-stolpene så fort som jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Stoffdekselene var jo litt skitne, men sikkert ikke noe som ikke går bort med litt skuring Kan ta bilder om ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimkim1234 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hei har du frontlyktene? hvor mye skal du i så fall ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turk3 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Taklukemotor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Nei og nei :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 E36 Coupe framskjermer ? evnt hvilken grønnfarge ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 er dette coupe .? i so tilfelle har du svart desjbord ,midtkonsoll og gulvteppe.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Er det sedan? Trenger manuel bakluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Bumber denne her da bilen ganske snart går på skroten.. Er ikke så fryktelig mye som er så mye å ha igjen, men det er da verdt et forsøk å spørre Vurderer også å selge en kopi m3 front som er ny med sånne gt splittere eller hva det heter. Denne må eventuelt hentes. Selges om budet er rett : Forresten, send PM da jeg er lite flink til å sjekke denne tråden.. Bilen er også en grønn sedan med ubrukelig bakluke, uten lykter og panser og slikt.. Den har takluke som jeg mistenker har vert elektrisk en gang i tiden.. Senkesettet er solgt.. tja, gidder ikke ramse opp mer.. dere får spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi808 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Bumber denne her da bilen ganske snart går på skroten.. Er ikke så fryktelig mye som er så mye å ha igjen, men det er da verdt et forsøk å spørre Vurderer også å selge en kopi m3 front som er ny med sånne gt splittere eller hva det heter. Denne må eventuelt hentes. Selges om budet er rett : Forresten, send PM da jeg er lite flink til å sjekke denne tråden.. Bilen er også en grønn sedan med ubrukelig bakluke, uten lykter og panser og slikt.. Den har takluke som jeg mistenker har vert elektrisk en gang i tiden.. Senkesettet er solgt.. tja, gidder ikke ramse opp mer.. dere får spørre Fortsatt bilen? Skulle gjerne hatt beltelåsen til førersete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Bilen har nok blitt spiker :/ tror ikke jeg plukka ut beltelåsen, men kan se etter i mårra Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå