Gå til innhold

E36 restesalg

asv
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • 5 months later...

Bumber denne her da bilen ganske snart går på skroten.. Er ikke så fryktelig mye som er så mye å ha igjen, men det er da verdt et forsøk å spørre :)

Vurderer også å selge en kopi m3 front som er ny med sånne gt splittere eller hva det heter. Denne må eventuelt hentes. Selges om budet er rett :

Forresten, send PM da jeg er lite flink til å sjekke denne tråden..

Bilen er også en grønn sedan med ubrukelig bakluke, uten lykter og panser og slikt.. Den har takluke som jeg mistenker har vert elektrisk en gang i tiden.. Senkesettet er solgt.. tja, gidder ikke ramse opp mer.. dere får spørre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Bumber denne her da bilen ganske snart går på skroten.. Er ikke så fryktelig mye som er så mye å ha igjen, men det er da verdt et forsøk å spørre :)

Vurderer også å selge en kopi m3 front som er ny med sånne gt splittere eller hva det heter. Denne må eventuelt hentes. Selges om budet er rett :

Forresten, send PM da jeg er lite flink til å sjekke denne tråden..

Bilen er også en grønn sedan med ubrukelig bakluke, uten lykter og panser og slikt.. Den har takluke som jeg mistenker har vert elektrisk en gang i tiden.. Senkesettet er solgt.. tja, gidder ikke ramse opp mer.. dere får spørre :P

Fortsatt bilen?

Skulle gjerne hatt beltelåsen til førersete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...