Mjørgen Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Åi den va rusta! Men med litt nye karosseri deler og sveiseapparat blir dette knall:) Lykke til
blækkbankarn Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 er det ikke mere rust enn dette på bilen er den nå vell snart up and running!! meen så var det: hva skjuler det seg bak de forferdelige kromlistene!??
Bekkja Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Bak cromlistene var det ikke en eneste rustflekk! Idag har jeg da Sanblåst hullopphengene og lakkert dem, de settes på imorgen. Så skal jeg svise på plate over rustflekken,lakkere nedi motorrommet,sette inn og koble opp motoren. Så har jeg da bestilt inn alt som trengs under bilen og på motoren så etter mandag har jeg bare karroseriarbeidet igjen. (forhåpentligvis)
joachim sørlie Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 her skal det følges med, gøy og se folk tar vare på disse
Krispoo Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Morro å følge med på prosjektet ditt Andreas, ser bra ut Kommer vel en tur utover neste uke å tar en titt. Kan vel alltids hjelpe til litt her og der
Haakjin Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Åjavell ja Frå averøya ja ;p Jeg har en del E28 deler foresten Bekkja om du trenger Jeg holder til i Kristiansund. Det er vell ikke andreas bekken som gikk Maritimt i fjor du?
Bekkja Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Det er meg vettu, og takker for tilbudet . Gi meg nummeret ditt skal jeg sende deg ei deleliste jeg hadde tenkt å kjøpe inn ikveld Idag har det gått veldig treigt, underbemmanet. Men jeg fikk satt opp hjulopphenget framme og det ble bra. Blir lakking av motorrom imorra , og klargjøre motoren for å komme nedi bilen igjen. får se om delene jeg bestilte forrige uke så skal jeg begynne på bremsesystemet
Positiv Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Hei Ønsker deg lykke til med prosjektet. Mvh Bent
Bekkja Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Takk , takk. Idag er faktisk veien ut til verkstedet stengt. Vet ikke hvor mange timer jeg har bare kjørt rundt å prøvd å sneket meg fordi, men neida. Jeg tenkte å ta igjen litt av det jeg skulle gjøre idag inatt, så blir vel sikkert oppdatert i morgen kveld 2 pakker fra gs på vei med forskjellige deler, og mye nytt verktøy kjøpt inn
bekopper Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Blir bra ditta der Andreas. Imponert. Syns du skal være veldig forsiktig med styling, som sagt lenger oppe så er det sikkert nok med skikkelig senking og feite felga. Den brunfargen e også nice.. Mvh capt..
Bekkja Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Ble tidlig kveld, Fikk kutta ut rusta framme, så klar til å sveise på ny plate , og fiksa mesteparten under bilen(hjulopphenget og diffen:) Går litt for sent med meg nå.. Sveising av plate og Lakkering skal bli gjort imorra
Bekkja Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Idag har jeg fått gjort litt , lakket nedi i motorrommet og fikk satt inn motor, venter på mye deler så den er ikke kobla opp enda men , Lakken ble bra iallefall Blir mest sannsynlig ny motor etter karroseriet er ferdig. (grunnen til at bilen henger så høyt, for at jeg satt inn motor med girkasse vannrett inn )
Bekkja Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Trenger litt info om ombygging til større motor, kan noen som kan dette pm meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå