Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bak cromlistene var det ikke en eneste rustflekk! Idag har jeg da Sanblåst hullopphengene og lakkert dem, de settes på imorgen. Så skal jeg svise på plate over rustflekken,lakkere nedi motorrommet,sette inn og koble opp motoren. Så har jeg da bestilt inn alt som trengs under bilen og på motoren så etter mandag har jeg bare karroseriarbeidet igjen. (forhåpentligvis)

3szs0u59jrxtmctwa69k.jpg

vfy57w68vvcynfost1oe.jpg

Skrevet

Morro å følge med på prosjektet ditt Andreas, ser bra ut :)

Kommer vel en tur utover neste uke å tar en titt. Kan vel alltids hjelpe til litt her og der :P

Skrevet

Åjavell ja :P Frå averøya ja ;p Jeg har en del E28 deler foresten Bekkja om du trenger :D Jeg holder til i Kristiansund. Det er vell ikke andreas bekken som gikk Maritimt i fjor du? :D

Skrevet

Det er meg vettu, og takker for tilbudet . Gi meg nummeret ditt skal jeg sende deg ei deleliste jeg hadde tenkt å kjøpe inn ikveld :) Idag har det gått veldig treigt, underbemmanet. Men jeg fikk satt opp hjulopphenget framme og det ble bra. Blir lakking av motorrom imorra , og klargjøre motoren for å komme nedi bilen igjen. får se om delene jeg bestilte forrige uke så skal jeg begynne på bremsesystemet :)

unlaazp503klh56v782p.jpg

Skrevet

Takk , takk. Idag er faktisk veien ut til verkstedet stengt. Vet ikke hvor mange timer jeg har bare kjørt rundt å prøvd å sneket meg fordi, men neida. Jeg tenkte å ta igjen litt av det jeg skulle gjøre idag inatt, så blir vel sikkert oppdatert i morgen kveld :) 2 pakker fra gs på vei med forskjellige deler, og mye nytt verktøy kjøpt inn :)

Skrevet

Blir bra ditta der Andreas. Imponert. Syns du skal være veldig forsiktig med styling, som sagt lenger oppe så er det sikkert nok med skikkelig senking og feite felga.

Den brunfargen e også nice..

Mvh capt..

Skrevet

Ble tidlig kveld, Fikk kutta ut rusta framme, så klar til å sveise på ny plate , og fiksa mesteparten under bilen(hjulopphenget og diffen:) Går litt for sent med meg nå.. Sveising av plate og Lakkering skal bli gjort imorra

cid7g8iqf6woxlec8f83.jpg

u45omxkm3wi79cmqpq01.jpg

pgjn1wes06m8b7ygoo2q.jpg

Skrevet

Idag har jeg fått gjort litt , lakket nedi i motorrommet og fikk satt inn motor, venter på mye deler så den er ikke kobla opp enda men , Lakken ble bra iallefall :) Blir mest sannsynlig ny motor etter karroseriet er ferdig. (grunnen til at bilen henger så høyt, for at jeg satt inn motor med girkasse vannrett inn )

4md7y4s6n1exqv9gzidz.jpg

btbdomm4vg3aaf6z0fm6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...