Haakjin Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Kjøpte kanaler til e30n fra veng, egentlig veldig bra passform, overraskende.
Bekkja Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Kjøpte kanaler til e30n fra veng, egentlig veldig bra passform, overraskende. Takk. Hørest bra ut, det var ganske mye billigere
Pedi Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Men det er tynnere gods i Veng, og det er jo ikke noe særlig...
Bekkja Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Har du sjekka hos koed? Gjorde det. Det var dyrer det enn Veng . Er kanalene på Koed orginal deler forresten?
Pedi Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Det veldger du nok selv. Bestiller du på orginalnummer, kommer BMW - ellers så får du uorg..
Bekkja Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Det veldger du nok selv.Bestiller du på orginalnummer, kommer BMW - ellers så får du uorg.. Du sa det var dårligere kvalitet i Veng sine? Da tror jeg nokk at jeg bestiller orginaldeler fra Koed/Gs
Pedi Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ja, Veng/Klokkerholm er egentlig no forbanna dritt. MEN, det er en rimelig løsning for de som ikke er så nøyen på det, eller ikke vil legge ut de kronene... Personlig så er jeg en orginaldel-type... koster mer (avogtil MYE mer), men da er det bare å ta tida til hjelp og spare opp...
Riberto Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 stå på, tøffeste karosseriet BMW har lagd !! +1
Mjørgen Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Kjøp ikke veng deler! D er tynt stål og dålig passform!
Pedi Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Kjøp ikke veng deler! D er tynt stål og dålig passform! Word! Vi husker vel alle fra den tida E30 var et mer "naturlig" skue i trafikken enn nå, hvor de kom inn på verksted med skade og verkstedlederen hadde kjøpt inn Veng deler for å øke avansen på skaden...?? Jiiizus! Ikke en eneste skjerm passa skikkelig, alltid den fordømrade svingen i enden på forskjermen som gjorde at justering av klaring mot panser ble helt fucka! Og såg på forskjermene til Pernezz (E28) nå, ja de var billige, men damn... Ikke mer enn det måtte være, ingen tvil om at en får hva en betaler for. Mine skjermer er orginale, og det er jo en sinnsyk forskjell...
Mjørgen Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 D er jeg helt enig i pedi! Jeg kjøper kun originale deler til mine biler.. Har dålig erfaring med veng vertfall. Passformen er elendig, så blir det mange ekstra timer for og få det bra. Også blir d ikke perfekt.. Så er delene bulkete og stygg når de kommer!
Bekkja Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Da har det blitt litt framgang på E28'n , Bagasjerommet er ferdig rustsveisa , lakkert ,innreda og lyktene er kommet på plass. Fått deler fra GS på bremsesystemet, så det er ferdig montert. Bra å se at det er litt progress. Flere bilder kommer. Så må jeg bare legge ut ett bilde jeg tok ett par dager siden av E46'ene vaska og nypolert
Bekkja Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Jeg trenger lydissoleringsmatte, og det haster litt. Hvis noen av dere vet av noen eller en plass som selger det, skrik ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå