Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg leste igjennom tråden min istad å så at jeg har sagt jeg skulle bli ferdig med motor,gir, understell for 1-2 måneder siden. Måtte le litt.

Idag har jeg gjort ferdig sveisinga i motorrom, og nå skal det lakkeres når lakken kommer med posten.

Itilleg har jeg bestilt nye skiltlys, nye foringer på bakstilling og forstilling og nye bolter på hele understellet. Så nå må det bli litt fart på sakene.

Planen de nærmeste dagene er å vaske motor og girkasse,lakkere motorrom, lakke topplokket evt Blokka? og montere alle foringene ,boltene og mutterene så snart de kommer med posten

Jeg har da 2 uker å få bilen kjørbar og komme meg ut av verkstedet jeg er nå. Så må finne meg ett nytt verksted , evt pappa sin garasje. Litt liten plass men tar den man får :P

Denne fargen kom jeg fram til at jeg skulle ha. Håper på litt fortgang nå så det blir litt artig å lese igjen :)

u055xw0mobmng9bnaovq.jpg

Skrevet

Fikk litt deler i posten idag så jeg har montert

-Foringer bakstilling.

-Bolter bakstilling.

-skiltlys,pakninger og skruer.

fikk også svesie ferdig i motor rom, skal pusses ned imorra.

Lakkerte ett par deler på bakstillingen også .

ic09hyzxdwd4zu7mngmq.jpg

l95uswyx3dzohrzhtc3o.jpg

h621msazlk0gfwtao599.jpg

Skrevet

Idag har jeg lakkert mange forskjellige deler, Som topplokk, motorlabbene og div :) SÅ har jeg gått til innkjøp av nye felger :) Nå begynner leiheta å gå bort igjen :)

9rxovlf9w80aparux95q.jpg

597aj0lzg9v2gynpnesu.jpg

58k9xp2c5h0ssx22383q.jpg

s22cid21b83phixx0s2g.jpg

Skrevet
Va det ej frykta... Den ej også skal ha på e28n min..

det viste jeg ikke desverre .

Det går vell bra ska du sjå :) hehe. Blit de noke styling på bilen da? :) og korti du får lakka den?

Skrevet
Va det ej frykta... Den ej også skal ha på e28n min..

det viste jeg ikke desverre .

Det går vell bra ska du sjå :) hehe. Blit de noke styling på bilen da? :) og korti du får lakka den?

Satser på m5 styling, lakkeringa har jeg ikke satt en dato på , vi får se når karrosseriarbeidet er ferdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...