Bekkja Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 En kammerat av meg har begynt med ei lett oppussing av bilen i samme verkstedet. Han trenger litt deler. Ta å gå inn å se om dere kan hjelpe til http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=201342 Skal legge ut litt bilder imorgen av div ting som skjer. Mange deler er bestilt nå. Så det blir mye artig fremover
Bekkja Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Jeg leste igjennom tråden min istad å så at jeg har sagt jeg skulle bli ferdig med motor,gir, understell for 1-2 måneder siden. Måtte le litt. Idag har jeg gjort ferdig sveisinga i motorrom, og nå skal det lakkeres når lakken kommer med posten. Itilleg har jeg bestilt nye skiltlys, nye foringer på bakstilling og forstilling og nye bolter på hele understellet. Så nå må det bli litt fart på sakene. Planen de nærmeste dagene er å vaske motor og girkasse,lakkere motorrom, lakke topplokket evt Blokka? og montere alle foringene ,boltene og mutterene så snart de kommer med posten Jeg har da 2 uker å få bilen kjørbar og komme meg ut av verkstedet jeg er nå. Så må finne meg ett nytt verksted , evt pappa sin garasje. Litt liten plass men tar den man får Denne fargen kom jeg fram til at jeg skulle ha. Håper på litt fortgang nå så det blir litt artig å lese igjen
Bekkja Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Ka fargen heite da? Den heter altså Bahama Beige
Kjakan Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Va det ej frykta... Den ej også skal ha på e28n min..
Bekkja Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Va det ej frykta... Den ej også skal ha på e28n min.. det viste jeg ikke desverre .
Bekkja Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Fikk litt deler i posten idag så jeg har montert -Foringer bakstilling. -Bolter bakstilling. -skiltlys,pakninger og skruer. fikk også svesie ferdig i motor rom, skal pusses ned imorra. Lakkerte ett par deler på bakstillingen også .
NBCustom Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Har sansen for dette prosjektet, må si det går unna her au!
Bekkja Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Idag har jeg lakkert mange forskjellige deler, Som topplokk, motorlabbene og div SÅ har jeg gått til innkjøp av nye felger Nå begynner leiheta å gå bort igjen
Bekkja Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Gjorde seg dette! Gjorde det, ble bra med deg å!, Har venta på at du skulle legge ut ett nytt inlegg på tråden din nå jeg sjø ;p
stian525 Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 stå på, tøffeste karosseriet BMW har lagd !! +1
Kjakan Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Va det ej frykta... Den ej også skal ha på e28n min.. det viste jeg ikke desverre . Det går vell bra ska du sjå hehe. Blit de noke styling på bilen da? og korti du får lakka den?
Bekkja Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Va det ej frykta... Den ej også skal ha på e28n min.. det viste jeg ikke desverre . Det går vell bra ska du sjå hehe. Blit de noke styling på bilen da? og korti du får lakka den? Satser på m5 styling, lakkeringa har jeg ikke satt en dato på , vi får se når karrosseriarbeidet er ferdig
Kjakan Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Åja Tek du grunnarbeidet sjøl da eller? Motorplana da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå